X
تعویض 2 هزار و 809 فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی

 تعویض 2 هزار و 809 فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: بیش از 2 هزار و 809 کنتور معیوب مشترکین روستایی آبفار استان زنجان در جهت شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف مورد تعویض قرار گرفت.
ﺳﻪشنبه، 21 اسفند 1397 | Article Rating

رضا کابلی با بیان اینکه یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب در شرکت آبفار توجه به تاسیسات آبرسانی از جمله کنتورهای معیوب و تعویض به موقع آنها است، اظهار کرد : برای تعویض 2809 کنتور معیوب مشترکین روستایی رقمی بالغ بر 2میلیارد و 303 میلیون ریال از محل اعتبار داخلی و عمرانی هزینه شده است.

 این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: برای اینکه تمامی کنتورهای مشکل دار و معیوب مشترکین روستایی استان زنجان تعویض گردد اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال لازم است.

کابلی با تاکید بر اینکه کنتورهای تعویض شده به صورت رایگان انجام می گردد، گفت: در حال حاظر روستاهای شهرستان خرمدره با کمترین خرابی و روستاهای شهرستان خدابنده بیشترین درصد کنتور خرابی را دارند .

مدیرعامل شرکت آبفار در ادامه تصریح کرد: چنانچه کنتورهای مشترکین به دلیل نقص فنی معیوب و از کار افتاده باشد در صورت نداشتن بدهی آب بهاء بصورت رایگان تعویض و استاندارد سازی می گردد.

وی همچنین از مشترکین درخواست کرد تا در حفظ و نگهداری صحیح از کنتور ها در فصل سرما با عایق بندی مناسب و ... اهتمام لازم را داشته باشند تا مشمول هزینه های مازاد نگردند.  

تصاویر
  • تعویض 2 هزار و 809 فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری