X

 حضور مشاور امور ایثار گران در شرکت آبفای شهری استان سمنان

دوشنبه، 20 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای استان، در نشست ایثارگران استان سمنان  جلسه ای با حضور دکتر رحیمی نسب مشاور امور ایثارگران  و رئیس شورای مشاورین وزراء، دکتر طاهری مدیر عامل شرکت آبفای استان و جمعی از خانواده های معظم شهداء و همکاران ایثار گر صنعت آب و برق  استان در سالن جلسات شرکت برگزار شد.  

رحیمی نسب در این جلسه اظهار داشت: گام اول انقلاب جانفشانی و از خود گذشتگی خانواده های معزز ایثارگران بود که با تقدیم شهدا در پیروزی و حفظ و صیانت از انقلاب اثر گذار بود ند ، گام دوم رسالتی بوده که به مراتب سنگین تر از گذشته خواهد بود . باید خوب تصمیم بگیریم وبا بازخوانی و ترسیم درست درخط مشی ، فعالتر از گذشته گام برداریم .

ایشان مهمترین نشانه یک جامعه ایثارگر را ،‌ مسولیت پذیر ی دانسته و بر لزوم توانمند سازی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) تاکید نمودند .

وی بیان داشت : ایثارگران می توانند اثر مثبت برجامعه داشته باشند .جامعه می تواند با ایثارگری و ایثارگران مراحل رشد و ترقی و کمال را طی کند یک مدیر ایثارگر باید کمترین خطا و اشتباه راداشته و بیشترین تلاش را برای جامعه انجام دهد . ایثارگران باید مسئولیت پذیر باشد نه مسئولیت گریز .

در ابتدای این جلسه طاهری ضمن خیر مقدم بیان داشت : توفیق شد امروز در خدمت جمعی از همکاران و مسئولان ایثارگر سازمانها و شرکتها ، بویژه فرزندان معزز شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق باشیم و از آنان تجلیل کنیم .

در پایان، این جلسه به مشکلات و سوالات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مطرح شده بود از طرف مسئولین پاسخ داده شد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری