X

 برگزاری دوره آموزشی ایمنی و سلامت کار(HSE) ویژه مدیران شرکت

این دوره آموزشی با هدف پیشگیری و کاهش آسیب ها و مخاطرات کارکنان و افزایش سطح ایمنی و سلامت کار در هنگام اجرای فعالیت ها، برای معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.
دوشنبه، 20 اسفند 1397 | Article Rating
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهرری با اعلام این خبرگفت: عرضه خدمات در شرکت آب و فاضلاب به گونه ای است که علاوه بر ایجاد مخاطرات جدی ایمنی و بهداشتی برای کارکنان ، می تواند سلامت و حیات شهروندان را نیز به نوعی درگیر مخاطراتی ناخواسته نماید. این امر، حوزه حفاظت ایمنی و بهداشت کار(HSE) در این صنعت را دارای اهمیت بسیاری ساخته و این اهمیت حتی حوزه های ستادی و پشتیبانی شرکت را نیز در بر می گیرد.
غلامعباس جاجرمی افزود: از همین رو به دلیل اهمیت فعالیت ها در حوزه ایمنی و بهداشت کار و لزوم ارتقای سطح آگاهی و دانش مدیریتی در این بخش، دوره آموزشی ویژه ای برای تمامی معاونان و مدیران شرکت برگزار شد تا مدیران بخش های مختلف شرکت با وظایف خطیر مدیریتی در حوزه ایمنی و سلامت کار بیشتر آشنا شوند .
وی با اشاره به اینکه این دوره با توجه به تاکید و حساسیت ویژه مدیرعامل محترم شرکت به امر ایمنی و بهداشت کار برگزار شده است؛ در زمینه اهداف برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: این دوره آموزشی به منظور دست یابی به اهداف مدنظر در جهت ارتقای سطح حفاظت، ایمنی و سلامت کار و کاهش آسیب ها و مخاطرات کارکنان در هنگام اجرای فعالیت ها و پروژه های اجرایی و خدماتی، درقالب یک کارگاه آموزشی مفهومی و کاربردی به مدت سه روز در شرکت برگزار شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری