X
تشریح عملکرد آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفا جنوب شرقی تهران

 تشریح عملکرد آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفا جنوب شرقی تهران

ارتقا کنترل کیفی و بهداشت آب شرب شهروندان با اجرای آزمایشات مختلف و مستمر در آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران انجام می شود.
دوشنبه، 20 اسفند 1397 | Article Rating

مدیر کنترل کیفی شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران در این خصوص گفت: پایش،کنترل کیفیت و بهداشت آب شرب مشترکین از اهداف اصلی این دفتر است و در این راستا اقدامات مختلفی شامل اجرای طرح ملی برنامه ایمنی آب، شستشوی مخازن و شبکه، گندزدایی و نصب سیستم های پایش لحظه ای آنلاین از طریق تجهیزات پیشرفته،مهندسی نقاط نمونه برداری، نمونه برداری از مخازن،خطوط انتقال،منابع تامین وشبکه توزیع ودر نهایت انجام آزمایشات شیمی فیزیک ، میکروبیولوژی ، بیولوژی ، فلزات سنگین، تری هالومتان ، TOC ، سموم و .... بصورت روزانه و مستمر انجام می شود.

نسیم قربانی با بیان این مطلب که سلامت و کیفیت بهداشت آب شرب مهم است و از هیچ فعالیتی در این زمینه دریغ نمی شود ،خاطرنشان کرد:آزمایشگاه مرکزی شرکت با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و کارشناسان متخصص آزمایشگاهی بیش از 8700 مورد آزمایش شیمی فیزیک طی سال جاری انجام داد و بیش از 500مورد برای این آزمایش نمونه برداری شد و همچنین آزمایشات میکروبی آب شرب با 2563مورد نمونه برداری و بیش از بیست هزار آزمایش انجام گرفت و بیش از 40هزار آزمایش کلرسنجی اجرا گردید.

وی با اشاره به گسترده بودن منطقه تحت پوشش آب و فاضلاب جنوب شرق ،تصریح کرد: علاوه بر فعالیت های روزانه دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب ، در کلیه امورات و شهر های تحت پوشش کارشناسان و رابطین بهداشت که وظیفه انجام اندازه گیری کلر باقیمانده، تعمیر نگهداری سیستم های گندزدایی را دارند، مستقر می باشند.

تصاویر
  • تشریح عملکرد آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفا جنوب شرقی تهران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری