X
اجرای عملیات خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب در شهر واوان

 اجرای عملیات خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب در شهر واوان

با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال عملیات لوله گذاری خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی در شهر واوان در حال انجام می باشد .
دوشنبه، 20 اسفند 1397 | Article Rating
این خبر را مدیر امور آبفای شهر واوان اعلام کرد و گفت : در راستای تاکیدات و دستور جناب آقای مهندس صدرائیه مدیر عامل محترم شرکت آبفای جنوبغربی استان تهران در خصوص اجرای عملیات جمع آوری و انتقال فاضلاب در مناطق فاقد طرح فاضلاب در این شهر ، علیهذا با عنایت به برنامه زمانبندی شده در خصوص اجرای ادامه عملیات لوله گذاری و اتصال خطوط جمع آوری فاضلاب مناطق تازه تاسیس شده و همچنین مناطقی که از طرح جمع آوری و انتقال طرح فاضلاب در واوان بی بهره اند . طرح مذکور در دستور کار قرار گرفته و مطابق اولویت بندی صورت گرفته و برنامه ریزی لازم در حال انجام می باشد .
پرویز عبدی ضمن تشریح طرح پروژه مذکور خاطر نشان ساخت : این عملیات با اعتباری معادل 12 میلیارد و پانصد و شصت میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و به طول 830 متر با استفاده از لوله های کاروگیت دو جداره 400 ، 500 ، 630 و710 میلی متری و به منظور جمع آوری و انتقال فاضلاب مجتمع های مسکونی خبرنگاران ، واوان و بوکا در منطقه شمالی و شمالغرب شهر واوان از ابتدای خیابان گلها تا خیابان حضرت ولیعصر عج و از اوایل دی ماه امسال آغاز شده و در حال حاضر نیز با بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام می باشد .
مدیر امور آبفای واوان یاد آور شد : شهر واوان با یکصد هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای پیشرو در امر طرح فاضلاب در حوزه آبفای جنوبغربی استان تهران می باشد . بطوریکه این شهر دارای بیش از 65 درصد انشعاب و شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب است . و مطالعات و برنامه های لازم در خصوص اجراء و اتمام طرح فاضلاب در 35 درصد باقیمانده این شهر در دستور کار قرار گرفته و با تمین اعتبارات تخصیص یافته مطابق اولویت بندی صورت گرفته عملیاتی خواهد شد .
تصاویر
  • اجرای عملیات خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب در شهر واوان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری