X

 عملیات سه راه گیری در این شهر انجام و به اتمام رسید

با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی ، عملیات سه راه گیری و تفکیک زونهای فشاری در شهر جدید پرند انجام و وارد مدار بهره برداری گردید .
دوشنبه، 20 اسفند 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیر امور آبفای شهر پرند این خبر را اعلام کرد و گفت: شهر جدید پرند به لحاظ ساخت و سازهای صورت گرفته و افزایش قابل توجه شهروندان و تراکم سکونت در این شهر علی الخصوص طی سال جاری ، یکی از شهرهای پرجمعیت حوزه آبفای جنوب غربی استان تهران می باشد . لذا پیرو تاکیدات مدیر عامل محترم شرکت در راستای هوشمند سازی شبکه های توزیع بر اساس تحلیل هیدرولیکی و به منظور اعمال مدیریت و پیشگیری از پدیده خستگی شبکه و همچنین به لحاظ ضرورت تامین و توزیع آب شرب شهروندان و مشترکین با کمیت و کیفیت مطلوب مخصوصاً در روزهای گرم و همچنین پایان سال جاری عملیات بازبینی ، بهسازی و به روز رسانی شبکه و انشعابات در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد .
محسن لشکری با اشاره به اجرای عملیات سه راه گیری در این خصوص یادآور شد : با هدف تعادل و تثبیت فشار زونهای 4 و 3 و همچنین تفکیک زونهای یاد شده ، عملیات سه را گیری با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی و با همکاری عوامل محترم امداد و حوادث آبفای پرند انجام شد که با استفاده از این طرح موجب متعادل شدن فشار شبکه اعم از افزایش و کاهش فشار شبکه در ساعات اوج و افت مصرف آب می گردد .
مدیر امور آبفای پرند خاطرنشان کرد : با اجرای این عملیات علاوه بر تامین و توزیع آب شرب شهروندان با کمیت و کیفیت مطلوب به صورت مستعمر ، موجب کاهش محسوس حوادث و شکستگی خطوط نیز می گردد .
مهندس لشکری یادآور شد : موضوع بازبینی و بهسازی شبکه و خطوط آبرسانی همچنان در دستور کار قرار دارد و در حال انجام می باشدو انتظار می رود بازبینی نهایی و کلی این خطوط تا قبل از پایان سال به اتمام برسد .
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری