به گزارش روابط عمومی
شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و
فاضلاب کشور بهمراه مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و رئیس
اداره روابط عمومی آبفار خراسان رضوی ضمن حضور در مرکز سامانه ارتباطات مردمی 1523
این شرکت از فعالیتها، نحوه پاسخگویی و چگونگی پیگیری مشکلات مطرح شده توسط تماس
گیرندگان بازدید کرد.
محمد خلیلی پیر ضمن خدا قوت به همکاران شاغل در این سامانه گفت: بخش
ارتباط با مردم همیشه دارای اهمیت ویژه ای بوده و شخص وزیر نیرو بر این مهم تاکید
فراوان دارند که مردم از طریق این سامانه ها راحت به جواب سوالات و خواسته های خود
برسند.
در این بازدید رئیس
اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گزارش
مبسوطی از خدمات سامانه تلفنی 1523 و فعالیتهای صورت گرفته از زمان راه اندازی این
سامانه ارائه نمود.
سید رضا موسوی گفت: طی یکسال 11 هزار و 700 تماس از سوی مشترکین ثبت گردیده
که با همکاری 36 اکیپ در سطح شهرستان ها در جهت رفع اتفاقات، اقدامات لازم صورت
گرفته است.
سامانه ارتباطات مردمی
1523 شرکت آبفار خراسان رضوی جهت رفاه حال روستاییان عزیز بصورت 24 ساعته آماده
دریافت گزارشات مربوط به حوادث، امور قبوض و مشترکین، شکایات، انتقادات و
پیشنهادات می باشد.