X
بمنظور بهبود کیفیت آب شرب 5 روستای شهرستان محلات دستگاه تصفیه آب نصب میگردد.

 بمنظور بهبود کیفیت آب شرب 5 روستای شهرستان محلات دستگاه تصفیه آب نصب میگردد.

مجید شاه میرزایی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان محلات از نصب دستگاه تصفیه آب (دستگاه فیلتراسیون ) به منظور بهبود کیفیت آب شرب 5 روستای لریجان ، نخجیروان ، مزور ، افشجرد و محمدآباد این شهرستان با هزینه ای بالغ بر 1500 میلیون ریال خبر داد.
دوشنبه، 20 اسفند 1397 | Article Rating
وی با بیان اینکه به زودی این دستگاه نصب خواهد شد علت این اقدام را رفع مشکل کیفیت منابع آبی این روستاها عنوان کرد.

شاهمیرزایی گفت : در سال 97 پروژه آبرسانی به روستای سبز کندر با جمعیتی بالغ بر 200 نفر انجام شد که عملیات عمرانی آن شامل اجرای خط انتقال برق و اجرای 1300 متر خطوط شبکه توزیع آب در این روستا بود.

وی  همچنین از اتمام اجرای پروژه آبرسانی به مجتمع آبگرم  شهرستان محلات با هزینه ای بالغ بر 250میلیون تومان خبر داد و اعلام کرد در این مجتمع 6430 متر شبکه توزیع آب اجرا شده است.

مدیر امور آبفار شهرستان محلات با اشاره به وضعیت خوب شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان محلات گفت : خوشبختانه طی سالهای اخیر اکثر شبکه های توزیع آب در روستاهای این شهرستان نوسازی شده است که این امر باعث شده آمار شکستگی های لوله آب در این شهرستان کاهش چشمگیری داشته باشد.

شاه میرزایی گفت : حفظ کیفیت آب  در روستاها اولویت اصلی ماست و از این رو در سال 97  ، عملیات شستشوی 19 مخزن ذخیره آب  مجموعا به حجم 3500 متر مکعب در روستاهای شهرستان محلات انجام شد و برای اطمینان از کیفیت آب شرب مردم روستاها در سال جاری تعداد 390 مورد  نمونه برداری شیمیایی و میکروبی وهمچنین  875 مورد تست کلر سنجی انجام شده است.

تصاویر
  • بمنظور بهبود کیفیت آب شرب 5 روستای شهرستان محلات دستگاه تصفیه آب نصب میگردد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری