X
اتمام 5 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان تفرش

 اتمام 5 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان تفرش

مهدی سلیمانی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفرش با بیان اینکه در سال 97 تعداد 9 پروژه آبرسانی در روستاهای این شهرستان با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال در دست اجرا بوده که از این تعداد5 پروژه به اتمام رسیده است.
دوشنبه، 20 اسفند 1397 | Article Rating

وی گفت : پروژه های اتمام شده شامل ساخت مخزن در دو روستای وسمق و هفتان ،اجرای 13 کیلومتر خط انتقال مجتمع هفتیان ، اجرای شبکه داخلی  در دو روستای فرک و کشه و همچنین اجرای فاز اول شبکه روستای فرسمانه مجموعا به طول  23 کیلومتر می باشد.

سلیمانی با بیان اینکه بیشتر خطوط شبکه آب روستاهای شهرستان تفرش طی چند سال اخیر نوسازی و بازسازی شده است از کاهش شکستگی لوله آب خبر داد و گفت : در سال 97 مجموعا 212 مورد شکستگی لوله در خطوط انتقال و شبکه توزیع آب داشتیم که با اجرای پروژه های جدید پیش بینی می شود این رقم در سال آینده به میزان یک چهارم کاهش یابد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفرش گفت : در سال آینده در نظر داریم ساخت مخازن ذخیره آب در روستاهای کهلو علیا ، سرآبادان و خرازان را انجام دهیم و همچنین شبکه روستای فرسمانه را تکمیل و شبکه توزیع آب روستاهای معین آباد و حشه را تعویض نماییم.

مهدی سلیمانی ادامه داد : در سال 98 ، مخازن روستای کنگران ، مجتمع سعیدیه و روستای سعیدیه و همچنین ایستگاه پمپاژ دو روستای سربند و سعیدیه ترمیم  خواهد شد و برای تامین آب مورد نیاز روستای ابره در یک حلقه چاه حفر می شود.

وی از تحت پوشش درآمدن روستاهای فلوجرد ، دربر ، زرچین و کشه  در سال آینده خبر داد.

سلیمانی با اشاره به وضعیت تامین آب روستاهای تفرش در سال آینده گفت : پیش بینی می شود در سال آینده با وجود بارندگی های اخیر و تکمیل فاز اول مجتمع آب هفتیان در سال آینده با مشکل کمبود آب مواجه نخواهیم شد.

تصاویر
  • اتمام 5 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان تفرش
  • اتمام 5 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان تفرش
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری