X
معرفی وزارت نیرو به عنوان دستگاه برتر در جهت خدمات دهی مناسب به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

 معرفی وزارت نیرو به عنوان دستگاه برتر در جهت خدمات دهی مناسب به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تقدیرنامه‌ای، با معرفی وزارت نیرو به عنوان دستگاه برتر در جهت خدمات دهی مناسب به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از این وزرات قدردانی کرد.
یکشنبه، 19 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در متن تقدیرنامه سید محمد علی شهیدی آمده است:

" ایثار و شهادت از مفاهیم و ارزش های متعالی اسلامی و دینی است که مؤمنان راستین و مجاهدان راه خدا با نیل به آن به مقام رفیع " عند ربهم یرزقون" و لقاء الهی دست یافتند. شهادت طلبی و جانفشانی در راه خدا، نشانه رشد و بالندگی و بصیرت انسانهایی عاشق و شیدای حق است، آنان که با ایمان و معرفت ، شجاعت و کرامت و عزت خود، راه آزاد زیستن و حق طلبی و عدالت خواهی را ترسیم و مشعلی فروزان و الگویی ماندگار برای جامعه خود گشتند. بی شک هر عزم و تلاشی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این اسطوره های همیشه جاودان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شایسته تقدیر و قدردانی است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش های بی شائبه و اقدامات شایسته جنابعالی و همکاران پرتلاشتان در وزارت نیرو، انتخاب آن وزارتخانه محترم را به عنوان دستگاه برتر در جهت "خدمات دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت" تبریک عرض می نمایم. موفقیت، بهرورزی و توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران محترمتان ار از خدای متعال خواستارم."

تصاویر
  • معرفی وزارت نیرو به عنوان دستگاه برتر در جهت خدمات دهی مناسب به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری