X
بازدید معاون پارلمانی ریاست جمهوری از تصفیه خانه طول لات رودسر

 بازدید معاون پارلمانی ریاست جمهوری از تصفیه خانه طول لات رودسر

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، همزمان با سفر ریاست جمهور به استان گیلان، معاون پارلمانی ریاست جمهوری به نمایندگی از هیأت دولت وارد شهرستان رودسر شد و از پروژه های در حال اجرا بازدید نمود.
یکشنبه، 19 اسفند 1397 | Article Rating

بنا به این گزارش مازیار غلامپور معاون بهره برداری آبفای گیلان با اشاره به بازدید دکتر امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری از پروژه بازسازی و تکمیل تصفیه خانه آب طول لات اظهار داشت: در مواقع بارندگی که منبع تأمین آب خام این تصفیه خانه دستخوش تغییرات ناگهانی و افزایش کدورت می شود بدلیل عدم وجود واحدهای فرآیندی متناسب با شرایط آب خام تصفیه خانه از مدار بهره برداری خارج می گردد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت ویژه این طرح به منظور ارتقاء و بازسازی تصفیه خانه طول لات پروژه توسط شرکت آب منطقه ای در حال اجراست و شامل ارتقاء کمی ظرفیت تصفیه خانه از 450 به 800 لیتر در ثانیه و همچنین ارتقاء کیفی آن تا قابلیت تصفیه NTU 2000 می باشد.

گفتنی است این طرح تا کنون 30% پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن نیاز به تامین 360 میلیارد ریال اعتبار می باشد که معاون پارلمانی ریاست جمهوری، ضمن قدردانی از تلاش همتگران این عرصه، در خصوص رفع مشکلات این پروژه قول مساعدت و پیگیری لازم داد.


 

تصاویر
  • بازدید معاون پارلمانی ریاست جمهوری از تصفیه خانه طول لات رودسر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری