X
مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان پاسخگوی بیش از 120 هزار تماس مردمی بود

 مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان پاسخگوی بیش از 120 هزار تماس مردمی بود

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، رئیس مرکز ارتباطات مردمی این شرکت از ثبت بیش از 120 هزار تماس مردمی خبر داد.
یکشنبه، 19 اسفند 1397 | Article Rating


حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: این مرکز با پاسخگویی 24 ساعته 120891 تماس مردمی را از افتتاح مرکز در مردادماه سال 96 تا اسفندماه سالجاری با موضوعات آب، فاضلاب،کیفیت آب، سوالات در مورد قبوض آب بهاء و تعرفه ها ثبت نمود.

وی در ادامه گفت: تعداد تماس های برقرار شده مشترکین و متقاضیان از ابتدای سال تا اسفندماه سالجاری 78501 تماس بوده که متوسط تعداد تماس روزانه این مرکز225 تماس در حوزه های مختلف از جمله حوادث آب و فاضلاب، راهنمایی مشترکین و خرید انشعاب آب و فاضلاب و ... می باشد.

ناطقی با اشاره به ارائه خدمات غیرحضوری اظهار داشت: 15791 فقره درخواست فروش انشعاب به ثبت رسید و پیگیری کار متقاضی نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد و شهروندان در هر ساعت از شبانه روز برای اعلام حوادث و درخواست خرید انشعاب آب و فاضلاب بصورت تلفنی می توانند با مرکز 122 تماس برقرار نمایند.

 

رئیس مرکز 122 آبفای گیلان همچنین یادآور شد: این مرکز با آخرین تکنولوژی های سخت افزاری، نرم افزاری و شبکه تجهیز شده که علاوه بر دریافت تماس های مردمی بصورت شبانه روزی، در آینده نزدیک با ارتباطاتی همچون: دریافت پیامک و ایمیل، دریافت درخواست از سایت شرکت به آدرس abfa-guilan.ir، دورنگار و محیط های اجتماعی و ... نسبت به پوشش تمامی درگاههای ارتباطی جهت ثبت نظرات شهروندان در حوزه های مختلف: حوادث، فروش و خدمات پس از فروش انشعابات آب و فاضلاب (تغییر نام، تغییر واحد، تغییر کاربری، تغییر ظرفیت، تغییر قطر و استعلام محضری) و .. اقدام می نماید.

گفتنی است: معاون ریاست جمهوری در امور استخدامی بهمراه استاندار گیلان از میز خدمت الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بازدید نمود که درگاههای مختلف همچون: وب سایت، مرکز 122، پیشخوان و ... مورد توجه قرار گرفت و آبفای شهری گیلان بعنوان دستگاه اجرایی برتر در زمینه میز خدمت الکترونیک نیز مورد تشویق قرار گرفت.

همچنین عضویت در شورای سیاست گذاری مراکز تلفنی 122 (آبفای شهری) و 1523 (آبفای روستایی) و همچنین دبیری کارگروه نرم افزار مراکز 122 و 1523 کشور از افتخارات مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان می باشد.

 

 

تصاویر
  • مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان پاسخگوی بیش از 120 هزار تماس مردمی بود
  • مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان پاسخگوی بیش از 120 هزار تماس مردمی بود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری