X

 با افتتاح 8 مجتمع آبرسانی و تعداد 23 پروزه تک روستایی در دهه فجر سال 1397، بیش از 5000 خانوار در 78 روستای استان کرمانشاه از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ، فرامرز شوهانی مدیرعامل شرکت گفت: با افتتاح 8 مجتمع آبرسانی و تعداد 23 پروزه تک روستایی در دهه فجر سال 1397، بیش از 5000 خانوار در 78 روستای استان، از مزایای این طرح ها برخوردار شده اند
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ، فرامرز شوهانی مدیرعامل شرکت گفت: با افتتاح 8 مجتمع آبرسانی و تعداد 23 پروزه تک روستایی در دهه فجر سال 1397، بیش از 5000 خانوار در 78 روستای استان، از مزایای این طرح ها برخوردار شده اند.
شوهانی با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای این پروژه ها بالغ بر 500 میلیارد ریال هزینه شده است و حجم عملیات انجام شده این پروژه ها شامل 477کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع وبیش از 7710 مترمکعب مخازن ذخیره میباشد.
 شوهانی در ادامه بیان داشت با افتتاح این پروژه ها تعداد 15 منبع آبی جدید شامل چاه و چشمه به منابع آبی این شرکت افزوده شده و همچنین 16 ایستگاه پمپاژ تجهییز و افزون بر 4500 انشعاب جدید به انشعابات آب روستایی افزوده شده است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در افتتاح این پروژه ها عنوان کرد آبرسانی به روستاهای فاقد آب از وظایف اصلی شرکت قلمداد شده و همکاران شرکت آبفار مفتخر به این امر در راستای محرومیت زدایی از روستاها هستند.
درمراسم افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی استان که با حضور معاونین محترم استاندار ، مسوولین و مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران محترم برگزار گردید ، فعالیتهای شرکت آبفار استان در تحقق آبرسانی به روستاها را بسیار مثبت ارزیابی نمودند و از تلاش و پیگیری مدیر عامل و مدیران و کارکنان شرکت آبفار استان در راستای افزایش جمعیت روستایی برخوردار از نعمت آب آشامیدنی سالم قدردانی نمودند.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری