X
حضور مشاورامور ایثار گران  در شرکت آبفای شهری استان سمنان

 حضور مشاورامور ایثار گران در شرکت آبفای شهری استان سمنان

به گزارش روابط عمومی آبفای استان ، در نشست ایثارگران استان سمنان جلسه ای با حضور دکتر رحیمی نسب ....
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی  آبفای استان  ، در نشست ایثارگران استان سمنان  جلسه ای با حضور دکتر رحیمی نسب مشاور امور ایثارگران  و رئیس شورای مشاورین وزراء ، دکتر طاهری مدیر عامل شرکت آبفای استان و جمعی از خانواده های  معظم شهداء و همکاران ایثار گر صنعت آب و برق  استان در سالن جلسات شرکت برگزار گردید . 

رحیمی نسب در این جلسه اظهار داشت :  گام اول  انقلاب جانفشانی و از خود گذشتگی خانواده های معزز ایثارگران بود که  با تقدیم شهدای در پیروزی و حفظ و صیانت از  انقلاب  اثر گذار بود ند ،  گام دوم رسالتی بوده که  به مراتب سنگین تر  از گذشته خواهد بود . باید خوب تصمیم بگیریم وبا بازخوانی و ترسیم درست درخط مشی  ، فعالتر از گذشته گام برداریم .

ایشان مهمترین نشانه  یک جامعه ایثارگر را ،‌ مسولیت پذیر ی دانسته  و بر لزوم توانمند سازی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری  ( مد ظله العالی ) تاکید نمودند .

وی بیان داشت : ایثارگران می توانند اثر مثبت برجامعه داشته باشند .جامعه می تواند با ایثارگری و ایثارگران مراحل رشد و ترقی و کمال را طی کند یک مدیر ایثارگر باید کمترین خطا و اشتباه  راداشته و بیشترین تلاش را برای جامعه انجام دهد . ایثارگران باید مسئولیت پذیر باشد  نه مسئولیت گریز .

در ابتدای این جلسه طاهری ضمن خیر مقدم   بیان داشت  : توفیق شد امروز در خدمت جمعی از همکاران  و مسئولان ایثارگر سازمانها و شرکتها  ، بویژه فرزندان معزز شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق باشیم  و از آنان تجلیل کنیم .

در پایان این جلسه به مشکلات و سوالات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  مطرح شده بود  از طرف مسئولین پاسخ داده شد

تصاویر
  • حضور مشاورامور ایثار گران  در شرکت آبفای شهری استان سمنان
  • حضور مشاورامور ایثار گران  در شرکت آبفای شهری استان سمنان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری