X
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز خواستار رعایت مصرف بهینه آب همزمان با سنت خانه تکانی پایان سال شد.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز خواستار رعایت مصرف بهینه آب همزمان با سنت خانه تکانی پایان سال شد.

ﺳﻪشنبه، 14 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی مهندس عبدالحسین حسن زاده رئیس هیأت مدیره ومدیر عامل شرکت آبفار البرز با اشاره در پیش بودن پایان سال و اوج گرفتن مصرف آب در بخش خانگی به سبب فرهنگ سنت خانه تکانی گفت : ازنیمه دوم اسفند ماه هرسال تا زمان آغاز سال نو پیک مصرف آب شرب محسوب می شود که تولید و توزیع آب شرب را تحت تأثیر قرار می دهد اما برای اینکه این مدت بدون مشکل و نارضایتی مشترکان طی شود نیازمند مدیریت مصرف با درنظر داشتن محدودیت منابع آبی توسط مردم عزیزروستاهای استان می باشیم.

وی سنت نظافت و خانه‌تکانی را از سنت‌های حسنه ذکرکرد و گفت : دین مبین اسلام به صرفه‌جویی در مصرف آب بسیار تاکید داشته بنابر این مشترکین گرامی باید در استفاده از آب دقت لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز خاطرنشان کرد: مشترکین گرامی می‌توانند با مدیریت مصارف آب و همچنین تقسیم بندی مصارف خود طی ساعات شبانه روز و استفاده بهینه از وسایل و لوازم مانند: ماشین لباسشویی ، آبیاری باغچه در ساعات خنک یا هنگام شب برای به حداقل رساندن تبخیر آب و استفاده از سطل به جای شیلنگ برای شستودر منزل برای جلوگیری از هدر رفتن آب اقدام نمایند.

حسن زاده تاکید کرد: شرکت آبفاراستان البرز تمام توان و امکانات خود را به کار بسته تا در روزهای انتهایی سال مشکلی در خصوص تولید و توزیع آب درروستاهای تحت پوشش به وجود نیاید که این مهم منوط به همکاری مردم شریف خواهدبود.

مدیر عامل شرکت آبفار البرز، ضمن توصیه به صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: استفاده درست از وسایلی مانند ماشین لباسشویی، آبیاری باغچه در ساعات خنک یا هنگام شب، برای به حداقل رساندن تبخیر آب و استفاده از سطل به جای شیلنگ برای شستن منزل وخودرو از دیگر روش های ساده برای جلوگیری از هدر رفتن آب به شمار می آید.

مهندس حسن زاده در پایان اظهار داشتند امیدوارم با عنایت خداوند متعال و ائمه اطهار سال جدید سالی پرازخیر و برکت ، سلامتی ، سربلندی و گشایش تنگناه های مردم شریف استان و کشور باشد.

تصاویر
  • مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز خواستار رعایت مصرف بهینه آب همزمان با سنت خانه تکانی پایان سال شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری