X
آئین افتتاح آبرسانی به محله سرو  برگزار شد

 آئین افتتاح آبرسانی به محله سرو برگزار شد

آئین افتتاح آبرسانی به محله سرو برگزار شد
ﺳﻪشنبه، 14 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب ارومیه، این مراسم با حضور حاج نادر قاضی پور، نماینده محترم مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مهندس سیدپور، مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهرستان ارومیه، بخشدار منطقه، مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه، ریش سفیدان و اهالی سرو در مسجد محله سرو برگزار گردید.

پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، اولین سخنران این مراسم حاج نادر قاضی پور، نماینده محترم مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر ویژه از مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه، رئیس آب و فاضلاب سرو گفت : تامین آب مورد نیاز اهالی محله سرو از قدیم الایام توسط چند نفر از اهالی انجام می گرفت و آب آشامیدنی محله محروم سرو از سوی هیچ ارگانی تامین نشده و متولی خاصی نداشت.

ایشان افزودند : با توجه به درخواست مردم شریف این محله در خصوص رفع مشکل آب آشامیدنی، مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اخذ تدابیر ویژه، دستور لوله گذاری و ایجاد شبکه انتقال آب آشامیدنی را صادر نمودند. با تامین اعتبار لازم علیرغم محدودیت های مالی آن شرکت عملیات مطالعه و اجرای آن در سریعترین زمان ممکن انجام شد و امروز شاهد واگذاری انشعاب آب به اهالی این محله بوده و اهالی در سایه همت مدیران سخت کوش نظام مقدس جمهوری اسلامی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

در ادامه این مراسم کوهساری، رئیس اداره آب و فاضلاب سرو به ارائه گزارش کاملی از عملیات اجرایی این طرح، شرایط آب و هوایی زمان اجرای طرح، هزینه های اجرایی و واگذاری انشعاب اشاره نمود.

بخشدار محترم منطقه، امام جمعه و نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

آئین افتتاح آبرسانی به محله سرو با واگذاری اولین انشعاب آب به خانواده محترم شهید جنگی بدست نماینده محترم مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه انجام و این مراسم با تقدیر و تشکر ویژه از زحمات کوهساری، رئیس اداره آب و فاضلاب سرو از سوی مسئولین، مدعوین و اهالی و صرف نهار به کار خود پایان داد.

تصاویر
  • آئین افتتاح آبرسانی به محله سرو  برگزار شد
  • آئین افتتاح آبرسانی به محله سرو  برگزار شد
  • آئین افتتاح آبرسانی به محله سرو  برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری