X

 تلاش آبفا روستایی اهواز در جهت افزایش میزان درآمد حق آب بها

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز از برگزاری کارگروه های مستمر و کارشناسی در مورد راهکارهای کاربردی در افزایش درآمد و دریافت قبوض آب از روستاییان خبر داد.
یکشنبه، 12 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا روستایی خوزستان محمود آریاخاکی گفت: امور آبفا روستایی شهرستان اهواز در راستای دریافت مطالبات فروش آب و توزیع و دریافت قبوض حق آب بها از اهالی شریف روستایی اقدام به اقدامات موثر و کاربردی کرده است.

وی افزود: در نشستی که با حضور کلیه کارکنان ستادی و اجرایی و با حضور کلیه آبداران بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعلیه برگزار شد، کلیه راهکارها و اهمیت تلاش برای افزایش میزان درآمد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آریاخاکی بیان کرد: لوح درآمد ماهانه برای ایجاد توجه به تلاش بیشتر در این زمینه بر تابلوی اعلانات نصب شده و کلیه کارکنان حاصل تلاش خود را مشاهده خواهند کرد که می تواند در میزان افزایش درآمد موثر باشد.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز بیان کرد: تشکیل 8 نیروی جداگانه برای توزیع اخطاریه ها به مشترکین بدهکار، انتقال 6 نفر از کارکنان ستادی به سایر واحدهای وصول درآمد، هماهنگی با نیروی انتظامی برای توزیع اخطاریه ها، تقسیط مشترکین بدهکار، دریافت دستور قضایی کلی از دادستان استان و توزیع اخطاریه به کلیه واحدهای تجاری از جمله برنامه ریزی های انجام شده در راستای افزایش میزان درآمد است.

آریاخاکی یادآور شد: تعویض کنتور مشترکین صنعتی و توزیع اخطاریه به کلیه واحدهای تجاری و صنعتی از دیگر اقدامات امور آبفا روستایی شهرستان اهواز در راستای افزایش میزان درآمد و وصول مطالبات بجای مانده شرکت است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری