X
تعویض تعداد 2104دستگاه کنتورخراب و فاقد کنتور درشرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز

 تعویض تعداد 2104دستگاه کنتورخراب و فاقد کنتور درشرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز

یکشنبه، 12 اسفند 1397 | Article Rating

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرزگفت : به منظور مدیریت مصرف و استاندارد سازی انشعابات مشترکین در روستاهای استان از اول سال تا کنون این شرکت نسبت به تعویض تعداد 2104کنتور خراب وفاقد کنتوراقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرزمهندس عبدالحسین حسن زاده رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت از تعویض تعداد 2104 دستگاه کنتورخراب از اول سال1397 تا کنون خبر داد : وی افزود با تعویض کنتورهای خراب از پرت بیش از حد آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم به منظور مدیریت مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

مهندس حسن زاده در ادامه افزودند : با اشاره بر این که به صفر رساندن کنتور های خراب در استان از اهداف اصلی شرکت می باشد اما چون در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابر این کار تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی می باشد .

مدیرعامل شرکت آبفار البرز ابراز داشت : افرادی که از طریق انشعابهای غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستور کار قرار دارد.

تصاویر
  • تعویض تعداد 2104دستگاه کنتورخراب و فاقد کنتور درشرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری