X
تبدیل 304 رشته انشعاب آب غیر مجاز به مجاز

 تبدیل 304 رشته انشعاب آب غیر مجاز به مجاز

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهریار از شناسایی و جمع آوری 304 رشته انشعاب آب غیر مجاز از ابتدای سال جاری خبر داد.
شنبه، 11 اسفند 1397 | Article Rating

بهزاد اسدی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به محدودیت ها در تامین آب شرب یکی از معضلات مهم در شبکه توزیع آب شرب وجود انشعابات آب غیر مجاز بوده که موجب هدر رفت آب، افت فشار، اختلال در شبکه توزیع آبرسانی و مصارف نامتعارف می شود، استفاده از انشعاب غیر مجاز جرم محسوب شده و اینگونه تخلفات از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

او گفت: در راستای تولید وتوزیع عادلانه آب شرب، شناسایی و تشدید برخورد با انشعابات غیر مجاز و پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی از مهمترین اولویت های آبفا بوده و در همین راستا با پیگیری و همت مجموعه همکاران در امور مشترکین، حراست، دفتر حقوقی و عوامل اجرایی ، موفقیت های خوبی حاصل شده و از ابتدای سال جاری تعداد 485 رشته انشعاب آب غیر مجاز در اقطار مختلف شناسایی که تعداد 304 رشته به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

اسدی افزود: انشعابات غیر مجاز موجب افزایش شکستگی، کمبود آب ، ایجاد آلودگی در شبکه های توزیع آبرسانی و افزایش هزینه های مربوط به بازسازی شبکه شده و در نهایت موجب تضییع حقوق مشترکان می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهریار در پایان اظهار داشت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز از شبکه آبرسانی، مراتب را از طریق شماره تلفن 122 اطلاع رسانی کنند تا نسبت به جمع آوری این گونه انشعابات توسط عوامل اجرایی شرکت آب و فاضلاب اقدام شود.

تصاویر
  • تبدیل 304 رشته انشعاب آب غیر مجاز به مجاز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری