X

 آغاز عملیات بهره برداری از مخزن جدید R7-1 شهر پرند

با هدف تامین مطلوب و افزایش کمّی آب آشامیدنی شهروندان محترم شهر پرند مخزن 5 هزار مترمکعبی R7-1 این شهر آبگیری و وارد مدار بهره برداری شد .
شنبه، 11 اسفند 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران مدیر امور آبفای شهر پرند با اعلام این خبر اظهار داشت : با عنایت به روزهای پایانی سال و عید نوروز و همچنین تقارن ایام گرم و پیک مصرف آب و از طرفی افزایش قابل توجه جمعیت و سکونت شهروندان و مشترکین محترم در مناطق تکمیل شده مسکونی این شهر ، علیهذا با توجه به تاکیدات جناب آقای مهندس صدرائیه مدیر عامل محترم شرکت آبفای جنوبغربی استان تهران و پیرو تعهدات صورت گرفته و برنامه زمانبندی شده در راستای تامین آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم در مناطق مختلف این شهر ، همزمان با اجرای سایر پروژه های آبرسانی ، عملیات بهره برداری از مخزن R7-1 پرند که مراحل ساخت و تجهیز آن به اتمام رسیده است . آغاز شده و وارد مدار توزیع گردید .
محسن لشگری ضمن تشریح مشخصات فنی این پروژه خاطرنشان ساخت : مخزن R7-1 با ظرفیت 5 هزار متر مکعب و با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات عمرانی احداث گردیده و پس اتمام عملیات ساخت و تجهیز مخزن و دیوارکشی و محوطه سازی و همچنین سازه های مرتبط با مخزن ، با اجرای عملیات لوله گذاری جهت تامین آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم و همچنین مدیریت فشار لازم و تنظیم زون فشاری فاز 7 و تعاونیهای مسکونی تحت پوشش شامل تعاونی کوزو ، جنوب کیسون ، جنوب هسا و مپسا عملیاتی شده و مطابق برنامه زمانبندی شده به اتمام و مرحله بهره برداری رسیده است .
مهندس لشکری با تاکید برتامین و توزیع مطلوب آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین و با رضایت از وضعیت فعلی در امر آبرسانی شهروندان در مناطق مختلف پرند یادآور شد : هم اکنون آب آشامیدنی شهروندان در کلیه مناطق این شهر با کمیت و کیفیت مطلوبی تامین و توزیع می گردد . و در راستای استمرار وضعیت فعلی علاوه بر راه اندازی مخزن مذکور دو باب مخزن جدید و هر کدام با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در شرف بهره برداری می باشند . که امیدوارریم با راه اندازی این مخازن و پروژه های در دست انجام در این خصوص ، شاهد کوچکترین مشکل و نارسائی و چالشی در امر آبرسانی نباشیم .
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری