X
برگزاری دوره  مدیریت دارایی های فیزیکی مبتنی بر استاندارد ایزو5500  در آبفا شیراز

 برگزاری دوره مدیریت دارایی های فیزیکی مبتنی بر استاندارد ایزو5500 در آبفا شیراز

دوره آشنایی با استاندارد مدیریت دارایی ها ایزو5500 و تاثیر آن بر عملکرد حوزه های مختلف در شرکت آب و فاضلاب شیراز برگزار شد.
شنبه، 11 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز،با پیگیری دفتر منابع انسانی و آموزش شرکت و با توجه به دعوت عضو هیئت علمی دانشگاه و هیئت مدیره انجمن نت ایران دوره" مدیریت دارایی های فیزیکی مبتنی بر استاندارد ایزو5500  با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیرعامل و معاونین  و نیز کارشناسان مرتبط در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در این دوره علی رضا طباطبایی ،مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اهداف ، کاربرد بر اجرا و پیاده سازی این دوره تاکید کرد و افزود:هدف از برگزاری این دوره مدیریت هزینه و تحلیلهای اقتصادی چرخه عمر، از مبانی اصلی رویکرد مدیریت دارایی های فیزیکی بود.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی ضمن معرفی چارچوب برای طبقه بندی تجهیزات و تعریف محدوده دارایی های فیزیکی جهت مطالعات اقتصادی مربوطه، مدل هزینه یابی و تحلیل مالی و اقتصادی دارایی های فیزیکی نیز معرفی می گردد.

 

سعید رمضانی، دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران، عضو هیئت علمی دانشگاه و هیئت مدیره انجمن نت ایران در دو روز متوالی به آموزش مبانی مدیریت  و برگزاری کارگاه آموزشی دارایی های فیزیکی و تاثیر آن بر عملکرد حوزه های مختلف شرکت آب و فاضلاب شیراز پرداخت .

تصاویر
  • برگزاری دوره  مدیریت دارایی های فیزیکی مبتنی بر استاندارد ایزو5500  در آبفا شیراز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری