X
12اقدام اساسی  آبفای قوچان در راستای تامین آب پایدار

 12اقدام اساسی آبفای قوچان در راستای تامین آب پایدار

اقدامات 12 گانه آبفای قوچان در راستای تامین آب پایدار و صیانت از منابع فعلی در شش ماه دوم سال 97 اعلام شد.
شنبه، 11 اسفند 1397 | Article Rating

اقدامات 12گانه آبفای قوچان در راستای تامین آب پایدار و صیانت از منابع فعلی در شش ماه دوم سال 97 اعلام شد.
مدیر امور آب و فاضلاب قوچان در همین رابطه از ویدئومتری چهار حلقه چاه وعقد قرارداد نشت یابی از شبکه وخطوط انتقال وانشعابات به طول 300 کیلومتر در این شهر خبر داد وافزود:عقد قرارداد احیا ترکیبی منابع چهار حلقه چاه ، تعویض 15 کنتورخراب منابع ، پیگیری حفر دو حلقه چاه در منطقه زوباران ، برگزاری جلسات حفاظت از منابع آب با حضور فرماندار وتمدید پروانه 26چاه به مدت دوسال از دیگر فعالیت های این امور در مدت یادشده بوده است.
سعیدقارنگیان خرید یک دستگاه ترانس 100 کیلووات و تعمیر دو دستگاه ترانس 50 کیلووات و همچنین مهندسی مجدد چهارحلقه چاه شامل تعویض پمپ، تابلو، کابل و غیره را خاطر نشان کرد و با اشاره به پیگیری وشناسایی کلیه چاه ها در حریم خطوط انتقال مراکزاداری از جمله شهرداری، کارخانه کاشی، کارخانه دوچرخه و... برای خرید آب خام اظهارداشت: در همین مدت کلیه منابع آبی (چاه، تصفیه خانه، قنات) جهت عبور از بحران تابستان 98 شامل 26 حلقه چاه ویک رشته قنات به روز رسانی شد.
به گفته وی عمیات MNF (کمترین نشت شبانه) و شناسایی هدررفت آب در دو منطقه میدان الغدیر وکشتارگاه ،شناسایی 20فقره انشعاب غیرمجاز و جلوگیری از هدررفت 13 لیتردر ثانیه توسط این امور در نیمه دوم 97 انجام شده است.

تصاویر
  • 12اقدام اساسی  آبفای قوچان در راستای تامین آب پایدار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری