X
پیام سرپرست شرکت آبفار خراسان رضوی به مناسبت روز مهندسی

 پیام سرپرست شرکت آبفار خراسان رضوی به مناسبت روز مهندسی

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز مهندسی، این روز را به همکاران و مهندسان کشور تبریک گفت.
شنبه، 11 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی، محمد سهرابی در پیام خود آورده است:

اذهان عمومی مهندس را تداعی کننده خلاقیت، نوآوری، حرکت و پیشرفت می داند و روز مهندس بهانه‌ای است با هدف الگوسازی از اندیشه سترگ مهندسی ایران زمین برای آینده سازان این مرز و بوم تا با تکیه بر همت والای خویش و بهره گیری از علم و دانش بومی، حفظ و اعتلای میراث نیاکان خویش را رقم زنند.

انتظار می رود در روز ملی مهندسی، با یادآوری تعهد و مسئولیتی که در قبال سقایی و خدمات رسانی به روستاییان شریف، خصوصاً به سرزمینی که مزین به وجود بارگاه مقدس و ملکوتی ولی نعمتمان امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) می باشد با یکدیگر تجدید میثاق نمائیم؛ تا فارغ از هر نگاهی، با همدلی و مودت و بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود و با تکیه بر اخلاق حرفه ای، در جهت ارتقاء سطح آبرسانی به روستاهای استان، بیش از همیشه کوشا بوده و سهم خود را در سند چشم انداز توسعه پایدار سرزمین مان، به خوبی ایفا نماییم.

سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس؛ تقارن ارزشمندی است که آن را به فال نیک می گیرم و ضمن تبریک این روز بزرگ، برای تمامی مهندسان ایرانی، به خصوص همکاران ارجمندم در خانواده ی بزرگ آبفار خراسان رضوی؛ توفیق روزافزون، صحت و تندرستی و بهروزی از خدواند منان مسئلت می نمایم.

تصاویر
  • پیام سرپرست شرکت آبفار خراسان رضوی به مناسبت روز مهندسی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری