X
بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از تاسیسات آب شیرین کن شرکت مپنا

 بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از تاسیسات آب شیرین کن شرکت مپنا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به اتفاق استاندار گلستان و چند تن از مسئولین استانی از تاسیسات آب شیرین کن شرکت مپنا در جزیره قشم بازدید کردند.
شنبه، 11 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، در سفر دوم ریاست جمهوری و هیات همراه به گلستان تفاهم‌نامه احداث پروژه آب‌ شیرین کن گمیشان در استان با هدف تولید 10 هزار متر مکعبی آب شیرین و متناسب با ساختار محیط زیست روز دوشنبه 24 دی ماه 97 توسط معاون عمرانی استانداری گلستان و مدیرعامل بخش پروژه‌های سرمایه‌گذاری گروه مپنا در حضور رئیس‌جمهور امضاء شد از این رو بازدید مدیران ارشد استانی از تاسیسات آب شیرین کن شرکت مپنا نیز با هدف بررسی فرایند اقدامات این شرکت انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در حاشیه این بازدید ضمن اظهار خرسندی به جهت استفاده از پروژه اب شیرین کن برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب، افزود: به علت طولانی بودن خطوط انتقال مجتمعهای آبرسانی، کمبود منابع آبی در برخی مناطق جنوبی استان و بالا بودن هزینههای انتقال آب، این شرکت اقدام به مطالعات امکانسنجی با هدف استفاده از آبهای نامتعارف و شور کرده است.

به گفته بهزاد هرمزی، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان درحال حاضر در پنج نقطه «خواجهنفس»، «سیمینشهر»، «هوتن» و «کرند» (فجر شش)، «الغدیر» و «شمال مراوهتپه» کار مطالعات و امکان سنجی پروژه آب شیرین کن را انجام داده است.

وی در خاتمه یادآور شد: احداث پروژه آب شیرین کن گمیشان، در راستای تحقق سیاست‌های کلان سند چشم‌انداز توسعه اقتصادی و اجتماعی و نیز توسعه زیرساخت‌های استان گلستان انجام خواهد شد.

گفتنی است پروژه آب شیرین کن گمیشان با سرمایه‌گذاری حدود 8 تا 10 میلیون یورو در زمینی به مساحت تقریبی 20 هکتار در حومه شهرستان گمیشان در نظر گرفته شده است.

تصاویر
  • بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از تاسیسات آب شیرین کن شرکت مپنا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری