X
سرپرست جدید اداره حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی معرفی شد.

 سرپرست جدید اداره حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی معرفی شد.

صبح امروز چهارشنبه هشتم اسفندماه سال 97 با حضور معاونین و روسای ادارات شرکت آبفار استان مرکزی ، آقای محمد سعید مقدسی حکم انتصاب خود را به عنوان سرپرست جدید اداره حراست ، ازمدیرعامل این شرکت دریافت کرد.
پنجشنبه، 09 اسفند 1397 | Article Rating
در این مراسم آقای یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی  با اشاره به نقش حراست به عنوان پشتوانه محکم برای سلامت جامعه اداری ، بیان کرد: رعایت اخلاق و داشتن وجدان کاری اصل بسیار مهم در ایجاد فضای اعتماد در هر مجموعه ای است و انتظار داریم اداره حراست ، در این راستا قدم بردارد.

وی گفت : ضروری است اداره حراست با نگرش و تفکر جدید بتواند تحولاتی خوبی را در فعالیت های این اداره ایجاد نماید و انتظار داریم در تقویت حراست فیزیکی ، افزایش فعالیت در شهرستانها و ایجاد فضای تعامل و گفتگو موثر در بین کارکنان اقدامات خوبی را از این اداره شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی ضمن تشکر از زحمات آقای مسعود راستگردانی رئیس قبلی اداره حراست  که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین قدردانی از زحمات سرکار خانم لطفی ، کارشناس این اداره ، حکم انتصاب آقای مقدسی را به ایشان تحویل داد.

تصاویر
  • سرپرست جدید اداره حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی معرفی شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری