X
تجلیل از 100بانوی شاغل در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی

 تجلیل از 100بانوی شاغل در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی

بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در مراسمی به مناسبت سالروز میلاد کوثر و روز زن و مادر مورد تجلیل قرار گرفتند.
چهارشنبه، 08 اسفند 1397 | Article Rating
بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در مراسمی به مناسبت سالروز میلاد کوثر و روز زن و مادر مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این مراسم ابتدا مشاورمدیرعامل درامور بانوان در گزارشی با اشاره به حضور 100همکار زن در آبفای استان افزود: این تعداد11درصد نیروهای شاغل در شرکت را تشکیل می دهد.
مریم موسوی اهداف و برنامه های عملیاتی حوزه زنان و خانواده را شامل 5محور دانست و از پیگیری قوانین و بخشنامه های مرتبط با حوزه بانوان ، مزایای شغلی زنان سرپرست خانوار ، افزایش مرخصی زایمان و قانون کاهش ساعت کاری بانوان دارای شرایط خاص در این شرکت خبر داد.
 سپس مدیر عامل آبفای خراسان رضوی به بیان ویژگی های و توانایی بانوان در انجام برخی امور از جمله همسرداری، خانه داری و پرورش و تربیت فرزندان و توجه به والدین اشاره کرد که خداوند در وجود آنان نهاده است.
به گفته سیدابراهیم علوی بانوان شاغل در آبفای استان نیز به دلیل داشتن مسئولیت سخت و سنگین سقایی از امتیاز بالاتری نسبت به دیگر بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی برخوردارند ولذا به واسطه این مسئولیت سنگین بایستی برخی کارها را شما و برخی دیگر را شرکت انجام دهد تا نتیجه مورد نظر عاید شود.
وی از فرزندان و همسران به عنوان ذینفعان بانوان شاغل نام برد و از بانوان خواست رسیدگی به امور منزل و خانواده را دراولویت قراردهند.
وی همچنین پیشنهاد کرد از ابتدای سال آینده هرماه جلسات اختصاصی بدون حضورآقایان و همراه با دوره های آموزشی مورد نیاز بانوان برگزار شود .


تصاویر
  • تجلیل از 100بانوی شاغل در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • تجلیل از 100بانوی شاغل در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری