X
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس خواستار صرفه جویی در مصرف آب در روزهای پایانی سال  شد.

 مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس خواستار صرفه جویی در مصرف آب در روزهای پایانی سال شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس ، در روزهای پایانی سال ، شهروندان هم استانی را به مدیریت مصرف آب دعوت نمود .
چهارشنبه، 08 اسفند 1397 | Article Rating


مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس ، در روزهای پایانی سال ، شهروندان هم استانی را به مدیریت مصرف آب دعوت نمود .

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سنت حسنه ی خانه تکانی و غبار روبی منازل ، مهندس محمد علی قلندری مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس طی گفتگویی ضمن دعوت از شهروندان استان فارس به مصرف بهینه آب ، تنها راه برون رفت از بحران کم آبی در استان را مدیریت مصرف دانست .وی در این گفتگو با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و تبریک پیشاپیش به مناسبت آغاز سال 98 ، بیان داشت : امیدوارم آغاز سال نو ایام خانه تکانی در قلوبمان نیز باشد و خداوند خانه ی دلها را با نور هدایتش روشن سازد . وی ادامه داد : با توجه به اینکه در فرهنگ مردم شریف ایران عزیز خانه تکانی و غبارروبی منازل در روزهای پایانی سال قدمتی دیرینه دارد ، بی شک مصرف آب در اواسط و پایان اسفند ماه افزایش می یابد که شایسته است شهروندان فهیم و قدرشناس استان ، با در نظر گرفتن ساعات پرمصرف آب ، اصول صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب را مد نظر قرار داده و در استفاده از آب که از نعمات بی نظیر خداوند می باشد صرفه جویی کنند .

وی ضمن اشاره به بارندگی های اخیر و شکرگزاری به پاس نزول باران رحمت الهی بیان داشت: با توجه به خشکسالی های متوالی در سنوات اخیر و افت شدید منابع آب استان باید صرفه جویی در اندیشه ی ما نهادینه شود . چرا که با اندکی صرفه جویی می توانیم با بحران کم آبی مقابله کرده ، هم خود و هم دیگران را از این نعمت الهی بهره مند سازیم . بنابراین همچنان مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب را به شهروندان عزیز توصیه می کنیم. چرا که صرفه جویی در مصرف آب و دوری از اسراف هم از صفات نیکان و خیراندیشان است و هم تداوم ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی را در پی دارد.

مهندس قلندری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی آب ادامه دارد :دوم فروردین ماه برابر با 22 مارس از سوی سازمان ملل متحد روز جهانی آب نامگذاری شده است. وی این نامگذاری را در راستای دغدغه جهانی کمبود منابع آب و لزوم صیانت و حراست از منابع آب موجود و مصرف بهینه ی آب عنوان و تصریح کرد : روز جهانی آب بیانگر ضرورت حفاظت و صیانت جهانی از این گوهر بی بدیل آفرینش می باشد .

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است ، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت در ادامه با اشاره به امکان بروز حوادث و اتفاقات در شبکه های آبرسانی طی تعطیلات عید نوروز ، سامانه ارتباط مردمی 122 این شرکت را در شهرهای تحت پوشش آماده ی پاسخگویی و ثبت تماس های شهروندان عنوان و افزود : اکیپ های سیار اتفاقات و حوادث این شرکت در شهرهای مختلف به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات و رفع اتفاقات آب هستند .


تصاویر
  • مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس خواستار صرفه جویی در مصرف آب در روزهای پایانی سال  شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری