X
عملیات اصلاح شبکه و لوله گذاری در نصیرشهر

 عملیات اصلاح شبکه و لوله گذاری در نصیرشهر

با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی عملیات اصلاح شبکه و انشعابات در نصیرشهر در حال انجام میباشد .
چهارشنبه، 08 اسفند 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیر امور آبفای نصیرشهر با اعلام این خبر اظهار داشت : با عنایت به تراکم جمعیتی بالا و ساخت و ساز و توسعه محدوده شهری و از طرفی بلحاظ قدمت و فرسودگی خطوط و شبکه های آبرسانی و همچنین قطر پایین خطوط و عدم تطابق جمعیت تحت پوشش با این شبکه ها ، علهیذا پیرو دستورات و تاکید مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای مهندس صدرائیه موضوع اصلاح و بهسازی شبکه های آبرسانی و همچنین انشعابات این شهر در دستور کار قرار گرفته و مطابق اولویت بندی صورت گرفته در حال انجام می باشد .
اصغر صبری با اشاره به اقدامات در حال انجام در این خصوص یادآور شد : طی اسفند ماه جاری 430 متر از شبکه و خطوط آبرسانی فرسوده و قدیمی در خیابان امام خمینی ( ره ) و همچنین کوچه های مرتبط از جمله لاله 18 از مدار توزیع خارج و بجای آن شبکه های آبرسانی جدید مطابق با استانداردهای لازم و با استفاده از لوله های پلی اتیلن سایز 110 میلی متری انجام و وارد مدار توزیع میگردد .
مهندس صبری خاطرنشان کرد : همزمان با همین عملیات ، پروژه بهسازی و به روز رسانی انشعابات این شبکه نیز در دستور کار قرار گرفته و انجام می شود . که طی آن تعداد 150 رشته انشعاب فرسوده و قدیمی و کنتورهای از کار افتاده تعمیر و بهسازی و یا کلاً تعویض میشود .
مدیر امور آبفای نصیرشهر با تاکید بر اتمام سریع پروژه قبل از تعطیلات پایان سال گفت : این عملیات در حال حاضر با بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام می باشد و انتظار می رود مطابق روند فعلی و سرعت عمل خوب در اجراء پروژه حداکثر ظرف 10 روز به اتمام و بهره برداری برسد .
تصاویر
  • عملیات اصلاح شبکه و لوله گذاری در نصیرشهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری