X
سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آبفار خراسان جنوبی معرفی شد

 سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آبفار خراسان جنوبی معرفی شد

طی مراسمی و در آخرین روز کاری سال 1396، سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی معرفی شد. طی حکمی از سوی مهدی صفوی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی، حسن دیدبان به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی این شرکت انتخاب شد و از خدمات و تلاشهای شایسته احمد دانشی پور، معاون اسبق پشتیبانی و منابع انسانی شرکت، که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است؛ تقدیر و تشکر صورت گرفت.
یکشنبه، 05 فروردین 1397 | Article Rating

طی مراسمی و در آخرین روز کاری سال 1396، سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی معرفی شد.

طی حکمی از سوی مهدی صفوی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی، حسن دیدبان به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی این شرکت انتخاب شد و از خدمات و تلاشهای شایسته احمد دانشی پور، معاون اسبق پشتیبانی و منابع انسانی شرکت، که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است؛ تقدیر و تشکر صورت گرفت.

در این مراسم، مهدی صفوی نژاد، ضمن ابراز خشنودی و رضایت از عملکرد احمد دانشی پور، آغاز دوران بازنشستگی وی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد مهندس دیدبان ضمن بهره گیری از تجربیات و تخصص ایشان در سمت جدید موفق و پیشرو باشد.

وی به بیان اهمیت و ابعاد مختلف مدیریت منابع مالی، نیروی انسانی و پشتیبانی شرکت پرداخت و افزود: در شرایط کنونی شرکت مدیریت هوشمندانه تمامی منابع مالی اعم از عمرانی و جاری از یک سو و مدیریت هدفمند و آگاهانه سرمایه های اصلی که همان توجه به نیروی انسانی است از سوی دیگر، به همراه پشتیبانی مستمر جهت ایجاد خدمات به موقع و به روز به ذینفعان شرکت، از مجموعه مواردی است که باید در راس امور قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی، با اشاره به کاهش نزولات آسمانی، تصریح کرد: با توجه به خشکسالیها و همچنین مشکل کم آبی در برخی روستاهای استان در تابستان پیشرو، لازم است تمامی نیروها و تجهیزات شرکت جهت عبور از این بحران آمادگی کامل داشته باشند. کمتر مشاهده شود.

در پایان این مراسم حکم انتصاب حسن دیدبان به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی به وی اعطا گردید و همچنین از زحمات احمد دانشی پور قدردانی شد.

 

تصاویر
  • سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آبفار خراسان جنوبی معرفی شد
  • سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آبفار خراسان جنوبی معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری