X
بازدید فرماندار تایباد از وضعیت آب شرب روستاهای مرزی این شهرستان

 بازدید فرماندار تایباد از وضعیت آب شرب روستاهای مرزی این شهرستان

فرماندار تایباد به منظور بررسی وضعیت آب شرب روستاهای مرزی این شهرستان از روستاهای دینوخان و میرآقابیک بازدید کرد.
شنبه، 08 اردیبهشت 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، فرماندار شهرستان تایباد بیان داشت: انجام بازدیدهای میدانی در روستاهای حاشیه مرزی و دیدار در جمع مرزنشینان، توفیق خدمتگذاری به مردم محروم منطقه است و این بازدیدها سبب آشنایی بیشتر مسئولین و مدیران با مشکلات مردم است و فرماندار با حضور در میان مردم به عنوان نماینده عالی دولت در کنار مسئولین اجرایی در شهرستان می‌تواند پاسخگویی و تسریع در مرتفع ساختن مشکلات و پیگیری امورات مرزی را فراهم نماید.

شرافتی راد، از جمله مهمترین خدمات بدون منت در روستاها را در طول انقلاب اسلامی تامین آب شرب سالم و بهداشتی، برق رسانی، راه سازی، اشتغال جوانان، اجرای طرح های هادی، توسعه بخش کشاورزی و ساماندهی مسکن روستاییان دانست.

فرماندار تایباد ضمن تشکر از آبرسانی سیار و استقرار تانکر ثابت در روستاهای مرزی خواستار پیگیری جهت آبرسانی دائم و تحت پوشش قرار دادن این روستا شد.

سرپرست امور آبفار تایباد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آبرسانی به روستاهای این شهرستان به برگزاری جلساتی در فرمانداری، بخشداری و هماهنگی با مسئولین شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی در خصوص تامین آب شرب به روستای مرزی میرآقابیگ اشاره کرد و آمادگی لازم جهت تامین آب شرب به روستای فوق را اعلام داشت.

هادی نمازی افزود: روستای مرزی میرآقابیگ در حال حاضر از طریق آبرسانی سیار و استقرار تانکر ثابت در این روستا تامین می گردد.

تصاویر
  • بازدید فرماندار تایباد از وضعیت آب شرب روستاهای مرزی این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری