X

 نشست سرپرست امور آبفار کاشمر با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان

در نشست سرپرست امور آبفار کاشمر با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان وضعیت آب شرب مردم روستاهای مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
ﺳﻪشنبه، 14 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار کاشمر گزارشی از مجموعه اقدامات صورت پذیرفته جهت تامین آب روستاهای دچار مشکل و روند پیگیری ها جهت اخذ مجوز چاه مجتمع بهاریه ارائه داد.

محمد کاظمی گفت: در آینده نزدیک اقداماتی از جمله اولویت بندی پروژه های پیشنهادی جهت اخذ مصوبه از کمیته برنامه ریزی شهرستان، تخصیص ردیف اعتباری مجزا جهت تعمیر و نگهداری بخش مرکزی، تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع آبی موجود، مقابله با انشعابات غیر مجاز و مصارف غیر ضروری در تمامی روستاهای سطح بخش در دست اجرا می باشد.

در این نشست کاری بخشدار بخش مرکزی کاشمر ضمن خوش آمد گویی و تبریک به مهندس کاظمی از پیگیری ها و تلاش مستمر مجموعه آب و فاضلاب روستایی در رفع مشکلات مربوط به آبرسانی در روستاها تشکر و بیان نمود که مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی در این مجموعه سبب شده است تا مردم رضایتمندی کاملی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی داشته باشند و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات سال جاری شاهد رفع مشکلات روستاهای بخش باشیم.

مهندس چیتی در ادامه ضمن قول همکاری کامل مجموعه بخشداری با امور آبفار کاشمر جهت رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی به بیان سایر مسائل و مشکلات پرداخت.

در ادامه این نشست سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی کاشمر در جهت رسیدگی و پیگیری به مسائل و مشکلات مطروحه قول مساعد داد و خواستار برگزای نشستی با کلیه دهیاران بخش مرکزی شهرستان شد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری