X

 تعویض 20هزار کنتور خراب منجر به کاهش هدر رفت آب در شهرهای خراسان رضوی شد

مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی در دیدار نوروزی همکاران ، ضمن ترسیم نقشه راه این شرکت درسال 97 از تعویض 20 هزار کنتور خراب در این استان طی سال گذشته خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 14 فروردین 1397 | Article Rating
مدیر عامل آب  فاضلاب خراسان رضوی در دیدار نوروزی همکاران ، ضمن ترسیم نقشه راه این شرکت درسال 97 از تعویض 20 هزار کنتور خراب در این استان طی سال گذشته خبر داد.
حسین اسماعیلیان افزود: این اقدام منجر به کاهش هدر رفت آب در استان شد.
وی افزایش فعالیت های عمرانی آب و فاضلاب  با وجود کمبود منابع مالی  ، توسعه و نصب سیستم های تله متری  در شهرهای مرزی ، بهسازی و احیای چاه ها و ارتقاء سیستم ها و تصفیه خانه های فاضلاب  ،توسعه دولت الکترونیک ، جبران بخشی از عقب ماندگی نصب انشعابات آب و فاضلاب  ، به روز شدن خدمت رسانی در حوزه انشعابات ، ، تعیین تکلیف انشعابات غیر مجاز و پیمایش و نشت یابی شبکه های توزیع  را جمله اقدامات این شرکت در سال 96 اعلام کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای خراسان رضوی عملکرد شرکت را  در دو بند خلاصه کرد اول سقایی پایدار و دوم ارتقاء خدمات که منجر به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی طی دوسال پیاپی در بین بیش از 50 دستگاه اجرایی استان شد.
وی همچنین با تاکید مضاعف  بر استفاده از کالای ایرانی ، بر حمایت از تولید کنندگان و تولیدات داخلی از همکاران خواست خود مصرف کننده محصولات  داخلی باشند.






ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری