X
جلسه تکریم ومعارفه رئیس اداره آبفای جوشقان ، کامو و چوگان برگزار شد

 جلسه تکریم ومعارفه رئیس اداره آبفای جوشقان ، کامو و چوگان برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره آبفای جوشقان ، کامو و چوگان با حضور بخشدار، شهردار، رئیس واعضای شورای اسلامی شهرهای جوشقان ، کامو و چوگان ، معاون برنامه ریزی و بهره برداری آبفای کاشان در سالن جلسات شهرداری جوشقان برگزار شد.
پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1397 | Article Rating

جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره آبفای جوشقان ، کامو و چوگان با حضور بخشدار، شهردار،  رئیس واعضای شورای اسلامی شهرهای جوشقان ، کامو و چوگان ، معاون برنامه ریزی و بهره برداری آبفای کاشان در سالن جلسات شهرداری جوشقان برگزار شد.

بخشدار قمصر در این جلسه گفت: اقدامات زیربنایی و زیرساختی خوبی در شهرهای جوشقان ، کامو چوگان انجام گرفته است. بخشی از آن به بهره برداری رسیده و بخش دیگر آماده عملیات اجرایی است.

علی رضا شجاعی یادآور شد: شبکه فاضلاب شهر جوشقان کامو یکی از مهم ترین پروژه های زیربنایی شهر است که اقدامات اولیه آن در خصوص طراحی و فرآیند اداری انجام گرفته و آماده عملیات اجرایی است.

وی با بیان این که مشارکت مردم در تحقق شبکه فاضلاب شهری جوشقان نقش موثری ایفا نموده است از شرکت آبفا و شورای اسلامی کامو و چوگان نیز خواست تا برای تحقق شبکه فاضلاب این شهر پیگیری های لازم را به عمل آورند. 

شجاعی استقلال شرکت آبفای کاشان را بعنوان یکی از مهم ترین ویژگی های این شرکت دانست و گفت: استقلال شرکت آبفای کاشان موفقیت های چشمگیری در سطح شهرستان و منطقه رقم زده است. امیدواریم این ویژگی با درایت استاندار محترم ، معاون استاندار و فرماندار محترم؛ در دیگر ادارات شهرستان نیز محقق گردد تا خدمات رسانی به مردم با تفویض اختیارات استانی به ادارات شهرستان شتاب گرفته و تسهیل گردد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای کاشان نیز دراین جلسه گفت: شرکت های آبفا غالباً در همه مقاطع با بحران آب از یک سو و بحران مالی از سوی دیگر مواجه بوده است. از اینرو لازم است برای تأمین آب ازمنابع مختلف تلاش نموده و مصرف بهینه در کلیه ی حوزه ها را مدیریت نماییم.

مهندس علی اکبر قانع افزود: بحران های مالی شرکت های آب و فاضلاب ناشی از اختلاف قیمت بین قیمت تمام شده و فروش آب است که این موضوع در شهرهای کوچک به مراتب بیشتر است. و همه ی این ها باعث می شود تا قدرت مانور شرکت در پروژه ها کاهش پیدا کند. با این وجود شرکت آب و فاضلاب کاشان تلاش کرده است تا با جذب اعتبارات و استفاده از مشارکت های مردمی پروژه ها زیرساختی و مورد نیاز مردم و شهروندان را به بهترین نحو محقق نماید.

وی تأکید کرد: استقلال شرکت آبفای کاشان باعث شده است تا بورکراسی اداری برای انجام پروژه های آب و فاضلاب کاهش پیدا کرده و ردیف های اعتباری مستقل از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به دست آید که نقش مهم و موثری در پیشبرد اقدامات عمرانی ایفا نموده است.

قانع مشارکت مردم در انجام پروژه های مورد نیاز را با اهمیت دانست و گفت: پروژه فاضلاب شهر جوشقان یکی از پروژه های مهم این شهر است که با استفاده از اعتبارات دولتی ، منابع داخلی شرکت آبفای کاشان و مشارکت مردم شهر درحال پیگیری است.

دراین مراسم از زحمات آقای محمد مطلبی تقدیر و سید رضا کرمانی با ابلاغ مدیرعامل آبفای کاشان به سمت سرپرستی اداره آبفای شهرهای جوشقان ، کامو و چوگان معرفی شد.

تصاویر
  • جلسه تکریم ومعارفه رئیس اداره آبفای جوشقان ، کامو و چوگان برگزار شد
  • جلسه تکریم ومعارفه رئیس اداره آبفای جوشقان ، کامو و چوگان برگزار شد
  • جلسه تکریم ومعارفه رئیس اداره آبفای جوشقان ، کامو و چوگان برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری