X
طبیعت برای آب و آب برای زندگی

 طبیعت برای آب و آب برای زندگی

همزمان با روز جهانی زمین پاک و در راستای چالش بی زباله شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در همایش پاکسازی محور های مواصلاتی استان با شعار طبیعت برای آب و آب برای زندگی حضور یافت.
چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1397 | Article Rating

همزمان با روز جهانی زمین پاک و در راستای چالش بی زباله شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در همایش پاکسازی محور های مواصلاتی استان  با شعار طبیعت برای آب و آب برای زندگی حضور یافت.

   به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی زهرا طراوتی فکور مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت عنوان کرد: در پاکسازی جاده های استان (پویش بی زباله) در روز زمین پاک که به همت استانداری استان مرکزی و با حضور جمعی از مسئولان، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و مردم  شهر اراک انجام شد، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با هدف فرهنگ سازی حفظ و احیای منابع آبی حضور یافت.

   وی در ادامه اظهار داشت: طبیعت میراث ما نیست بلکه امانتی است نزد ما برای آیندگان و در سالهای اخیر که بحث حفاظت از محیط زیست و اهمیت آن در زندگی انسان ها بیشتر مطرح شده است مردم به این باور رسید ه اند که باید امانت دار خوبی برای آیندگان در حفاظت از طبیعت و منابع آبی  باشند.

   مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش بارندگی و هزینه‌های بسیار زیادی که صرف استحصال و بهره‌برداری آب شرب بهداشتی می شود، مردم باید نسبت به مصرف بهینه این نعمت الهی اهتمام بیشتری داشته باشند.

   گفتنی ست در این همایش شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با نصب بنر و بیلبورد هایی با عنوان طبیعت برای آب و آب برای زندگی در مسیر های برگزاری و توزیع آب بهداشتی در بین شرکت کنندگان به امر فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از منابع آبی و مصرف بهینه آب پرداخت.

تصاویر
  • طبیعت برای آب و آب برای زندگی
  • طبیعت برای آب و آب برای زندگی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری