X
برگزاری جلسه معارفه و آشنایی  کارکنان جدیدالورود در آیفا شیراز برگزار شد

 برگزاری جلسه معارفه و آشنایی کارکنان جدیدالورود در آیفا شیراز برگزار شد

معارفه و آشنایی جلسه کارکنان جدیدالورود شرکت به منظور آشنایی با حوزه‌های مختلف با حضور جمعی از معاونین و مدیران ارشد در سالن کنفرانس برگزار شد
ﺳﻪشنبه، 04 اردیبهشت 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در این جلسه ا...بخش نظر پور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ورود کاکنان جدید را به شرکت خیرمقدم گفت و افزود: نیروی انسانی و کارمندان توانمند ومتخصص   در پیشبرد اهداف شرکت نمی توان نادیده گرفت.

وی بر تاکید بر اینکه  آبفا شیراز محیطی علمی و پویا است اظهار داشت : کارکنان جدید باید در فعالیت‌های مختلف علمی، پژوهشی مشارکت داشته باشند.

سید لطف اله مساوات،معاون مالی و پشتیبانی آبفا شیراز در تبیین ویژگی های منحصر به فرد شرکت،به سقا گری اشاره کرد و افزود: در مجموعه آبفا راه ترقی و پیشرفت هموار است و توصیه‌ می‌شود از این موقعیت و ظرفیت نهایت بهره را ببرند.

علیرضا احدی، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی ضمن خوش آمدگویی؛ بر شایسته سالاری در گزینش کارکنان جدید، خاطر نشان کرد:  برای ورود به مجموعه آبفا شیراز  این افراد مراحل گزینشی مختلفی را طی نمودند و این گزینش ها برای  تصدی پست مورد نیاز صورت گرفته است.

محمدرحیم رنجبران، مدیر دفتر قراردادها اظهار داشت: ورود به شرکت ، شروع کار برای خدمت رسانی به مردم است

کورش امامی فر ،مدیر دفتر حقوقی تصریح کرد: مجموعه آبفا جز رتبه های برتر در وزارت نیرو است و شروع کار در این مجموعه راباید به  فال نیک گرفت.  

مسعود برزگر،مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، آب را مهریه حضرت زهرا (س) و سقا گری را پیشه حضرت عباس (ع)

 اعلام کرد و گفت: خدمت در چنین حرفه ای موجب افتخار است  .

 لیلا پیروی،مدیر دفتر منابع انسانی و آموزش ضمن خوش آمد گویی  به  برخورداری از امکانات آموزشی و پژوهشی برای کارکنان جدید اشاره کرد.

اکبر انتظار مهدی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز ضمن خیر مقدم با ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه کارکنان جدید را به تلاش و کوشش برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت دعوت و برای آنان ارزوب موفقیت و یربلندی نمود.

 

 

 

تصاویر
  • برگزاری جلسه معارفه و آشنایی  کارکنان جدیدالورود در آیفا شیراز برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری