X

 اجرای عملیات توسعه شبکه در شهرستان اسلامشهر

با هدف تامین آب آشامیدنی خانه فرهنگ شهرداری واوان عملیات توسعه شبکه به طول 300 متر انجام شد.
ﺳﻪشنبه، 04 اردیبهشت 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران مدیر امور آبفای شهر واوان این خبر را اعلام کرد و گفت : با عنایت به افتتاح و آغاز به کار خانه فرهنگ شهرداری شهر واوان و و وجود منازل و مجتمع های مسکونی اطراف این مرکز ، علیهذا در خصوص تامین و توزیع آب آشامیدنی این مناطق و به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان علی الخصوص تامین آب آشامیدنی خانه فرهنگ ، موضوع توسعه شبکه آبرسانی این منطقه در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرای خطوط انجام و به اتمام رسید .
پرویز عبدی با اشاره به مشخصات پروژه مذکور یادآور شد : این عملیات از اواسط فروردین ماه جاری و با صرف اعتباری معادل 400 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی و با استفاده از لوله های پلی اتیلن در سایزهای 200 و 110 میلی متری در بلوار حضرت ولیعصر ( عج ) تا مقابل خانه فرهنگ انجام شد و پس از نصب انشعابات مربوطه و آبدار کردن خط مذکور به اتمام و مرحله بهره بردرای رسید .
مهندس عبدی با اشاره به توسعه شهری و ساخت و ساز مناطق صنعتی و مسکونی دیگر در شهر واوان خاطرنشان ساخت : منطقه جنوب غربی ، علی الخصوص شهر واوان یکی از مناطق پر جمعیت و در حال توسعه می باشد . که مطالعات لازم و موضوع آبرسانی مناطق جدیدالاحداث و در حال ساخت نیز در دستور کار قرار گرفته و مطابق برنامه زمانیندی شده و با تامین اعتبارات لازم عملیاتی خواهد شد .
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری