X
بازدید بازرس کل استان خراسان جنوبی از پروژه های فعال شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

 بازدید بازرس کل استان خراسان جنوبی از پروژه های فعال شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

امید سحرخیز بازرس کل استان خراسان جنوبی و هیات همراه از پروژه های فعال شرکت آب و فاضلاب استان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفت
ﺳﻪشنبه، 04 اردیبهشت 1397 | Article Rating

بازدید بازرس کل استان خراسان جنوبی از پروژه های فعال شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

امید سحرخیز بازرس کل استان خراسان جنوبی و هیات همراه از پروژه های فعال شرکت آب و فاضلاب استان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفت.
سامانه پایش و راهبری تاسیسات استان، خطوط انتقال فاضلاب مهرشهر و پروژه خط انتقال و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب مورد بازدید قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در بازدید از مرکز تله متری با بیان اینکه آب شهر بیرجند از چهار دشت سربیشه، مرک، علی آباد و رکات تامین می شود، افزود: با توجه به اختلاف ارتفاع 160 متر در بیرجند، شهر به 4 زون فشاری تقسیم شده است.
مهندس هاشمی مقدم با بیان اینکه تکمیل و توسعه پروژه تله مترینگ، مراقبت تصویری و هوشمند سازی شبکه گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: از مزایای این سیستم می توان به پایین آوردن هزینه نگهداری و کنترل تاسیسات، مدیریت انرژی، رصد به موقع حوادث، کاهش هدررفت آب و هزینه نیروی انسانی اشاره کرد.
وی ادامه داد: سیاست شرکت آب و فاضلاب استان توسعه این سیستم در کل منابع تولید و توزیع آب شهرها با اولویت شهرهای مرزی است تا با این کار هوشمندسازی 100 درصدی منابع تولید آب در استان محقق شود همچنین در حال حاضر با سیستم های تله متری به صورت شبانه روزی از نظر شاخص های میزان دبی، انرژی و حتی مسائل کیفی آب رصد می شود.برای طبس مسینا امسال برنامه داریم
مهندس غریب حسنی کارشناس تله متری شرکت نیز در ادامه به بیان قابلیت های این سامانه پرداخت و اظهار کرد: پروژه نظارت تصویری را از سال 92 با 22 دوربین شروع کردیم و از 94 تا کنون نیز 7 دوربین اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی همچنین در بازدید از پروژه فاضلاب مهرشهر با بیان اینکه در منطقه 64 و 75 هکتاری مهرشهر بیشترین تراکم مشکل برای دفع فاضلاب با توجه به ارتفاع بالای آب های زیرزمینی وجود داشته، گفت: کلکتور اصلی فاضلاب مهرشهر در سال گذشته اجرا شده و در این منطقه در حال نصب انشعاب فاضلاب هستیم.
مدیر دفتر تجهیز منابع و مشارکت بخش غیردولتی شرکت آبفای استان در بازدید از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند به جزییات اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: مطالعات اولیه پروژه خط انتقال و ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند از سال 89 آغاز شد، در سال 90 مجوزهای لازم از شورای اقتصاد اخذ و با قرارداد با بانک بین المللی توسعه و تجارت اکو  مبلغ 17میلیون یورو برای این پروژه تصویب شد.
لازم به یادآوری است، به منظور امکان اتمام پروژه مذکور مراحل افزایش سقف وام مذکور تا سقف 26 میلیون یورو از طریق وزارت نیرو و شورای اقتصاد پیگیری و به نتیجه رسیده است.

تصاویر
  • بازدید بازرس کل استان خراسان جنوبی از پروژه های فعال شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری