X
دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با اعضای شورای شهر ایور

 دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با اعضای شورای شهر ایور

مهندس غلامحسین ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی به همراه معاونین این شرکت با اعضای شورای شهر ایور با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان دیدار کرد.
ﺳﻪشنبه، 04 اردیبهشت 1397 | Article Rating
 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ، مهندس غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در این دیدار گفت : استان خراسان شمالی در سال 96 ،  196 هزار و 23 مشترک  داشته که از این تعداد 46 درصد مربوط به شهر بجنورد ، 19 درصد شیروان ، 13 درصد اسفراین ، 5 درصد مانه و سملقان ، 4 درصد جاجرم ، 3 درصد فاروج ، 2 درصد گرمه و یک درصد راز و جرگلان می باشد.

وی اظهار کرد: متوسط مصرف هر انشعاب در استان 3/12 درصد است در حالیکه این رقم در شهر ایور 3/13 درصد است .

مهندس ساقی با اشاره به اینکه طی سال 96 با توجه به اقدامات انجام گرفته در خصوص تعویض کنتورهای خراب و تعویض لوله های فرسوده از محل درآمدهای حاصله از تبصره 3 عملکرد خوبی در کاهش آب بدون درآمد داشته ایم ، افزود: شهر ایور از جمله شهرهای موفق در این زمینه بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: جهت برچیدگی شبکه فرسوده و تعویض کنتورهای خراب و همچنین توسعه شبکه آبرسانی مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان گرمه در سال 97 در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص این مبلغ بتوانیم  همانند سنوات گذشته خدمات آب و فاضلاب را در این شهرستان توسعه دهیم.

شیخ زاده رئیس شورای شهر ایور نیز در این دیدار خواستار رسیدگی به کیفیت آب کفترک شهر ایور شد و گفت: امیدواریم اعتبارات خوبی برای توسعه شبکه آب در شهر ایور با توجه به پراکندگی شهر تخصیص یابد.

وی همچنین یکی از مطالبات مردم شهر ایور را استقرار واحد اتفاقات آب در این شهر عنوان نمود.

تصاویر
  • دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با اعضای شورای شهر ایور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری