X
شهروندان استان خراسان شمالی بیش از 31 میلیون مترمکعب آب در سال 96 مصرف کردند

 شهروندان استان خراسان شمالی بیش از 31 میلیون مترمکعب آب در سال 96 مصرف کردند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: میزان تولید آب آشامیدنی در سال 96 ، 41 میلیون و 665 هزار و 909 مترمکعب به ثبت رسیده که در این مدت شهروندان استان 31 میلیون و 412 هزار و 943 مترمکعب آب مصرف کرده اند.
ﺳﻪشنبه، 04 اردیبهشت 1397 | Article Rating
 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ، مهندس غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام خبرفوق گفت: شهروندان درقی علی رغم اینکه در منطقه خشک و بیابانی این استان قرار دارند و کمبود آب در این مناطق جدی است ولی بیش از سایر شهروندان استان آب آشامیدنی مصرف کردند.

غلامحسین ساقی تصریح کرد: هر مشترک در شهر درق در این مدت به عنوان پرمصرف ترین مشترکان این شرکت ، در هرماه 33/14 مترمکعب آب آشامیدنی استفاده کردند.

وی اظهار داشت : متوسط مصرف ماهیانه هر مشترک در سال 96 برابر با 55/12 مترمکعب بود که پرمصرف ترین انشعابات مسکونی به ترتیب مربوط به شهرهای درق با 33/14 مترمکعب ، قاضی  با 1/14مترمکعب و گرمه با 85/13 مترمکعب و کم مصرف ترین مربوط به شهرهای چناران شهر با 25/10 مترمکعب، راز با 29/10 مترمکعب و قوشخانه با 45/11 مترمکعب می باشد.

مهندس ساقی افزود:با توجه به میزان منابع آب محدود در استان و بالا بودن سرانه مصرف و همچنین کاهش نزولات جوی بخصوص در 3 شهر بجنورد ، شیروان و اسفراین که بخشی از آب شرب این شهرها از سد تامین می شود ، اگر میزان مصرف درست مدیریت نشود با چالش جدی مواجه می شویم .

تصاویر
  • شهروندان استان خراسان شمالی بیش از 31 میلیون مترمکعب آب در سال 96 مصرف کردند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری