X
برگزاری نشست مدیریت مصرف مدیران صنعت آب و برق سبزوار با حضور معاون استاندار و فرماندار این شهرستان

 برگزاری نشست مدیریت مصرف مدیران صنعت آب و برق سبزوار با حضور معاون استاندار و فرماندار این شهرستان

در نشست مدیر امور آبفار سبزوار با معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان، مسائل و مشکلات آب شرب مردم روستاهای سبزوار مورد بررسی قرار گرفت.
دوشنبه، 03 اردیبهشت 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیر امور آبفار سبزوار در ابتدای این  نشست که با حضور دیگر مدیران صنعت آب و برق تشکیل شد، به ارائه گزارشی از روند تأمین آب شرب مردم روستاهای شهرستان پرداخت و گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی و انجام مسافرت های نوروزی که ازدحام جمعیت در مسیر این شهرستان و به ویژه روستاها را به دنبال داشت، این امور تلاش مضاعفی انجام داد تا مشترکین روستایی و مسافرین نوروزی با کمترین مشکل از خدمات آب شرب بهره مند باشند.

عباس واهبی افزود: در همین راستا، جلسات مختلفی پیش از آغاز سال برگزار و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شده بود که از آن جمله می توان به انجام گشت اتفاقات آب در سطح روستاهای سبزوار اشاره کرد که باعث شد با اقدامات انجام شده و همکاری سایر دستگاهها، کمترین چالش را در راستای خدمت رسانی به مردم در حوزه آب شرب روستایی شاهد باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار نیز با تقدیر از اقدامات و خدمات انجام شده امور آبفار این شهرستان به روستاییان، بر لزوم توجه بیشتر به مدیریت مصرف بهینه آب تأکید کرد و خواستار تعامل بیش از پیش دستگاه های مختلف شهرستان و بخشداران و دهیاران سبزوار در این راستا شد.

تصاویر
  • برگزاری نشست مدیریت مصرف مدیران صنعت آب و برق سبزوار با حضور معاون استاندار و فرماندار این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری