X
تعویض کنتورِ خرابِ مشترکین به تعداد4002 عدد در سال 1396در شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز

 تعویض کنتورِ خرابِ مشترکین به تعداد4002 عدد در سال 1396در شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز

دوشنبه، 03 اردیبهشت 1397 | Article Rating

رئیس ادارامور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرزاز تعویض و نوسازی بیش از 4002 کنتور خراب طی سال گذشته در روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز ، علی نور جلاوند رئیس اداره امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: تعداد کل مشترکین بهره بردار در روستاهای استان حدود 439/58 مشترک بوده که از این تعداد      399/4 مشترک کنتور خراب و1044 مشترک فاقد کنتور می باشند.

جلاوند خاطر نشان کرد: خرابی کنتور مشترکین به مرور زمان و یا در اثر عدم نگهداری صحیح و عایق بندی آن و همچنین کوهستانی بودن روستاهای شهرستان طالقان وحوزه سد کرج ایجاد می شود که این موضوع باعث  یخ زدگی کاهش دقت قرائت و میزان آب مصرفی توسط مشترک شده و لازم است این کنتور های خراب در اسرع وقت تعویض شود..

وی تعداد انشعابات غیرمجاز شناسایی  شده در سال 1396 را   1592 مورد عنوان کرد و گفت: سیاست برخورد با انشعابات غیرمجاز و تعویض کنتورهای خراب با جدیت در شهرستانها تابعه در حال پیگیری است .

این مقام مسئول تصریح کرد: وجود انشعاب های غیرمجاز، علاوه بر تضییع حقوق مشترکان آب، احتمال ورود آلودگی به شبکه توزیع آب را افزایش داده و آسیبهای فراوانی را به شبکه توزیع آب آشامیدنی وارد می آورد.

رئیس اداره امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز با اشاره به این که انشعابات غیرمجاز یکی از مشکلات پیش روی این شرکت است ، بیان داشت: هدر رفت آب، اتلاف وقت کارکنان، افزایش هزینه های نگهداری و بهره برداری، بروز مشکلات بهداشتی و نارضایتی مشترکین حقیقی از جمله مشکلات این امر ناپسند است.

جلاوند در انتها ضمن دعوت از مشترکین به صرفه جویی و رعایت الگوی صحیح مصرف آب افزود: روند شناسایی انشعابات غیر مجاز و تعویض کنتورهای خراب مشترکین روستایی با جدیت ادامه دارد و با برنامه ریزی های به عمل آمده در سال جدید نیز پیگیریهای لازم جهت شناسایی و تعیین تکلیف ادامه خواهد داشت .

تصاویر
  • تعویض کنتورِ خرابِ مشترکین به تعداد4002 عدد در سال 1396در شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری