X
تدوین برنامه پنج ساله آب بدون درآمد آبفای روستایی استان قم

 تدوین برنامه پنج ساله آب بدون درآمد آبفای روستایی استان قم

دوشنبه، 03 اردیبهشت 1397 | Article Rating

تدوین برنامه پنج ساله آب بدون درآمد آبفای روستایی استان قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از تدوین برنامه پنج ساله شرکت آبفار قم در راستای کاهش آب بدون درآمد و مدیریت مصرف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، دکترمحمد احمدی جبلی مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قم با  اشاره به وضعیت بارش ها و کمبود منابع آبی در استان قم گفت: در شرایط کنونی، حفظ منابع آبی موجود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده  و جلوگیری از هدر رفت آب از جمله برنامه های دارای اولویت این شرکت می باشد که در این راستا در سالهای اخیر اقدامات خوبی در شرکت آبفار قم صورت گرفته است.

دکتر احمدی جبلی گفت : برنامه پنج ساله شرکت آبفار قم در راستای آب بدون درآمد و مدیریت مصرف به عنوان برنامه ای جامع،  برای همه ی معاونت ها و بخش های شرکت به جهت دستیابی به اهداف مورد نظر و تحقق شاخص های پیش بینی شده در زمینه آب بدون درآمد تدوین شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این برنامه بر اساس شرایط و مقررات فعلی حاکم بر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم تهیه و تنظیم شده گفت: این شرایط و مقررات شامل شرایط اقتصادی و مدیریتی و تعرفه های خرید و فروش آب می باشد و هرگونه تغییر در آنها، برنامه های پیش بینی شده را تحت تاثیر قرار می دهد.

این مقام مسئول گفت : در تهیه این برنامه هرگونه فعالیتی که در حال حاضر برای کاهش درصد آب بدون درآمد موثر می باشد مدنظر قرار گرفته شده است. و مواردی چون اصلاح شبکه و خطوط انتقال آب شرب، تعویض کنتور های خراب، مقابله با انشعابات غیر مجاز، نصب تجهیزات کنترلی، بازچرخانی آب خاکستری و مواردی از این دست در این برنامه گنجانده شده است.

دکتر احمدی جبلی در انتها ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان و همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم در تامین آب روستاهای استان گفت : جهت محقق شدن اهداف این برنامه، همکاری تنگاتنگ آحاد جامعه و مسئولین با  شرکت آبفار استان قم، ضروری است.

تصاویر
  • تدوین برنامه پنج ساله آب بدون درآمد آبفای روستایی استان قم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری