X
آئین تودیع و معارفه سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان کرمان برگزار شد

 آئین تودیع و معارفه سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان کرمان برگزار شد

آئین تودیع و معارفه سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان کرمان با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان حوزه بهره برداری و توسعه فاضلاب برگزار شد.در این مراسم از تلاش های ارزنده محمدعلی سیاهکوهی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب در طول مدت تصدی در این مسئولیت تقدیر و مهندس مجتبی ابراهیم نژاد به عنوان سرپرست جدید این حوزه معارفه شد.
یکشنبه، 21 آذر 1400 | Article Rating


به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، محمد طاهری در این آئین ضمن قدردانی از تلاش های سیاهکوهی در حوزه معاونت فاضلاب، سرمایه اصلی شرکت آبفا را نیروی انسانی بیان کرد و گفت:هر سازمان موفق کارکنان و مدیران متعهدی داشته که توانسته به اهداف عالی خود دست یابد و شرکت آبفا نیز از این قاعده مستثنی نیست و موفقیت آن در گرو تعهد و تخصص نیروهای تلاشگر آن است.
وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا شبکه فاضلاب در شهرهای در حال اجرا به بهره برداری رسد تا چالش کمبود نقدینگی در شرکت رفع شود.
طاهری معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب را یک تشکیلات نوپا و جدید دانست و اظهار داشت: فضای کار در این معاونت بسیار وسیع و جدی است و با توجه به اهمیت بازچرخانی آب و حفظ منابع آب زیرزمینی باید با تلاش مضاعف و دقت نظر بسار دقیق و عمیق در این حوزه گام برداشت.
وی تصریح کرد: تهیه نقشه های جامع و کامل و منجسم از کلیه نقاط شهر و مناطق در حال اجرای شبکه فاضلاب از مهمترین وظایف حوزه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب است که باید مورد توجه سرپرست جدید این حوزه باشد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با اعطای لوح سپاس از سیاهکوهی به پاس زحمات بی شائبه ایشان تقدیر و طی حکمی وی را به سمت «مشاور مدیر عامل در امور فنی و بهره برداری آب و فاضلاب استان »منصوب نمود.
طاهری همچنین حکم سرپرستی ابراهیم نژاد را ابلاغ نمود و خواستار تلاش های مجدانه ی و چشمگیر ایشان در این مسئولیت خطیر شد.

تصاویر
  • آئین تودیع و معارفه سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان کرمان برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری