X
پروژه های نا تمام  چالش آبفای خراسان رضوی بعد از مشکل تامین آب

 پروژه های نا تمام چالش آبفای خراسان رضوی بعد از مشکل تامین آب

مدیر عامل شرکت اب فاضلاب استان خراسان رضوی یکی از مهم ترین چالش ها و مشکلات موجود پس از تامین آب کمی و کیفی مشترکان را ، پروژه های نا تمام در بخش آب و فاضلاب اعلام کرد.
پنجشنبه، 09 فروردین 1397 | Article Rating


مدیر عامل شرکت اب فاضلاب استان  خراسان رضوی یکی از مهم ترین چالش ها و مشکلات موجود پس از تامین آب کمی و کیفی مشترکان را ، پروژه های نا تمام در بخش آب و فاضلاب اعلام کرد.
به گفته حسین اسماعیلیان سابقه شروع برخی از این پروژه ها  به ویژه در بخش فاضلاب ،  به حدود 30 سال قبل بر می گردد .
وی متذکر شد: تکمیل و بهره برداری کامل از این پروژه ها  با روند فعلی تخصیص اعتبار،  30 سال بطول خواهد انجامید.
وی یکی از مهم ترین محورهای  سیاست های اقتصاد مقاومتی را استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل این پروژه ها  دانست و گفت: آبفای استان طی یک  سال گذشته،  دو پروژه  مهم سرمایه گذاری را به مرحله عقد قرارداد و اجرا رساند که پروژه  تصفیه خانه شهر گلبهار با ظرفیت 30 هزار متر مکعب در شبانه روز و پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک توحید سبزوار با ظرفیت 15 هزار مترمکعب در شبانه روز از جمله این موارد است.
وی افزود: همچنین پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهر تربت حیدریه با سرمایه گذاری روز سه هزار میلیارد ریال به مرحله عقد قرارداد رسیده است  و تشریفات قانونی در مورد 6 پروژه دیگر با اعتبار بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال در دست اقدام است که امیدواریم در سال جاری به مرحله اجرا برسد .
اسماعیلیان تاکید کرد : در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی، علاوه بر هدف تامین سرمایه ،بحث افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها مورد توجه قرار گرفته است   به طوری که  پروژه ها پس از تکمیل به مدت 20 تا 30 سال به بخش  خصوصی واگذار می شود و سرمایه گذار در این مدت علاوه بر بهره برداری ،  مسئولیت نگهداری و بهره برداری از پروژه ها  را بر عهده می گیرد .

تصاویر
  • پروژه های نا تمام  چالش آبفای خراسان رضوی بعد از مشکل تامین آب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری