X
 لزوم ممانعت از ورود فاضلاب روستایی به سد چراغ ویس/ وعده حمایت شورای شهر از پروژه های آبفا سقز
در بازدید اعضای شورای شهر از تصفیه خانه آب شماره یک سقز عنوان شد

  لزوم ممانعت از ورود فاضلاب روستایی به سد چراغ ویس/ وعده حمایت شورای شهر از پروژه های آبفا سقز

اعضای شورای شهر سقز از تصفیه خانه آب شماره 1 شهر بازدید به عمل آورده و از نزدیک روند مراحل تصفیه آب سقز را مشاهده کردند.
دوشنبه، 01 آذر 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در این بازدید که با حضور مدیر امور آبفا سقز و مسئولین و پرسنل تصفیه خانه آب انجام گرفت، ضمن بازدید از مراحل تصفیه آب، عوامل موثر بر بهبود کیفیت آب شرب نیز مورد بررسی قرار گرفت.

احمد حیدری مدیر امور آبفا سقز با بیان این مطلب که تأمین و توزیع آب شرب باکیفیت هدف اصلی و وظیفه ذاتی امور آبفا است، اظهار داشت: مشکلاتی از قبیل ریختن فضولات حیوانی در رودخانه های منتهی به سد چراغ ویس توسط روستاهای بالادست وجود دارد که با رفع کیفیت آب سقز به مراتب بهتر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در همین خصوص با ارگان ها و سازمان های مرتبط از قبیل فرمانداری سقز، بخشداری،  شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط زیست و تشکل های حامی محیط زیست مذاکراتی به عمل آمده و جهت رفع این مشکل تمهیداتی اندیشیده شده است.

حیدری همچنین در خصوص اجرای خط انتقال 600 میلیمتری آب شرب از میدان زندان به میدان دخانیات و در نهایت به تصفیه خانه آب شماره 1 سقز اظهار داشت: با اجرای این پروژه بسیاری از مشکلات شبکه آب شرب سقز رفع خواهد شد.

در این بازدید بهرامی عضو شورای شهر سقز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل آبفا اظهار داشت: جهت انجام و اجرایی شدن پروژه هایی که به طور قطع در جهت ارتقای کیفیت و کمیت آب شرب سقز موثر خواهند بود با آبفا همسو خواهند بود و در این جهت تمام تلاش خود را خواهند کرد.

تصاویر
  •  لزوم ممانعت از ورود فاضلاب روستایی به سد چراغ ویس/ وعده حمایت شورای شهر از پروژه های آبفا سقز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری