X
بازدید دکتر فرشادان نماینده مردم شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران از پروژه سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه آب شهر سنندج

 بازدید دکتر فرشادان نماینده مردم شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران از پروژه سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه آب شهر سنندج

دکتر سیدمهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران، از پروژه سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه آب شهر سنندج بازدید کرد.
دوشنبه، 10 آبان 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، در این بازدید مهندس آریانژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان و مهندس محمد فرهاد، معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای کردستان نیزحضور داشتند و نمایندگان شرکت آب و نیرو کارفرمای پروژه  گزارشی از چگونگی انتقال و پیشرفت پروژه ارائه دادند.

سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه شهر سنندج به طول 27 کیلومتر است و با هدف تأمین نیاز آب شرب شهر سنندج و روستاهای حاشیه مسیر خط انتقال اجرا می‌شود. در طرح انتقال مستقیم آب از سد آزاد به تصفیه‌‌خانه آب شهر سنندج با انتقال 57میلیون مترمکعب آب در سال، امکان تأمین آب بیش از 700هزار نفر در سال افق طرح (1425) به همراه نیاز روستاهای میانی مسیر انتقال مهیا می‌شود.

دکتر سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در ادامه از پروژه انتقال فاضلاب روستای سراب قامیش به تصفیه خانه فاضلاب سنندج وپروژه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب این روستا بازدید کردند.

پروژه انتقال فاضلاب روستای سراب قامیش به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنندج شامل احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب و خط انتقال به طول 13‌کیلومتر است که در 2 فاز اجرا می‌شود که کل پروژه پیشرفت مناسبی داشته وفاز اول پروژه هم به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه مشکل ورود فاضلاب از روستای سراب قامیش به مخزن سد قشلاق به طور کامل برطرف خواهد شد.

علاوه بر پروژه هدایت فاضلاب روستای سراب قامیش به تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج، پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب در روستای مذکور نیز با ظرفیت تصفیه 414 مترمکعب فاضلاب در شبانه‌روز به طور موازی در حال اجرا است.

تصاویر
  • بازدید دکتر فرشادان نماینده مردم شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران از پروژه سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه آب شهر سنندج
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری