X

 مراسم تجلیل از جانبازان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد

یکشنبه، 02 اردیبهشت 1397 | Article Rating
 

مراسم تجلیل از جانبازان بازنشسته و شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، با پیگیری های صورت گرفته از سوی امور ایثار گران این شرکت  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مدیر عامل این شرکت در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وجود جانبازان سرافراز در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را باعث افتخار دانسته و گفت: عزت و اقتدار امروزی کشور در گرو ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران است.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در خدمت جانبازان،ایثارگران و آزادگان شرکت باشیم و در این خصوص شرکت آب و فاضلاب جزو شرکت هایی است که تمامی تعهدات خود را طبق برنامه اعلامی انجام داده است.

وی با اعلام اینکه برای رسیدگی به امورات جانبازان و ایثارگران شرکت پیگیری های خوبی از سوی مشاور امور ایثارگران انجام شده مجموع این اقدامات را قابل تقدیر و ستایش اعلام کرد.

جزء قاسمی گفت: در سال جدید نیز خط مشی تعریف شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برای خدمت به جانبازان،آزادگان و ایثارگران شرکت همچون گذشته خواهد بود تا تمامی اقدامات ممکن در این زمینه به انجام برسد.

در این مراسم از 9 نفر جانباز شاغل و بازنشسته و 6 نفر از فرزندان جانباز شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تقدیر شد.

گفتنی است 73 نفر از جمعیت 225 نفری کارکنان رسمی و قراردادی مدت معین این شرکت را ایثارگران تشکیل داده اند که به نسبت جمعیت 32.44 درصد را شامل می شود.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری