X
مشترکین شهرستان‌های فامنین و درگزین کلیه خدمات مربوط به قبوض را غیر حضوری دریافت کنند

 مشترکین شهرستان‌های فامنین و درگزین کلیه خدمات مربوط به قبوض را غیر حضوری دریافت کنند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ارائه خدمات غیرحضوری مرتبط با قبوض مشترکین شهری و روستایی در دو شهرستان فامنین و درگزین از ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد.
یکشنبه، 28 شهریور 1400 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، سید هادی حسینی بیدار ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: در راستای کمک به مشترکین عزیز و سهولت در ارائه خدمات، از ابتدای شهریور ماه سال جاری کلیه خدمات مربوط به قبوض مشترکین درشهرستان همدان به صورت غیر حضوری واز طریق ارتباط تلفنی با مرکز۱۲۲ ارائه شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در دیگر شهرستانهای استان نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان می باشد، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح از یکم مهر ماه 1400 کلیه خدمات مذکور از این پس در شهرستانهای فامنین و درگزین به صورت کاملا غیر حضوری قابل ارائه خواهد بود.

حسینی بیدار توضیح داد: مشترکین شهری و روستایی در شهرستانهای فامنین و درگزین میتوانند از تاریخ یاد شده بدون مراجعه حضوری کلیه خدمات مربوط به قبوض را از طریق شماره تماس 122 دریافت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، ضروری است مشترکین از مراجعه حضوری به مراکز خدماتی این شرکت خودداری نمایند، عنوان کرد: مشترکین شهری و روستایی از این پس میتوانند ضمن تماس با شماره تلفن ۱۲۲، نسبت به تسویه حساب و صدور قبض پیامکی، ثبت و یا تغییر شماره تلفن همراه، درخواست بررسی صورتحساب، درخواست آزمایش کنتور، درخواست جابجایی کنتور و انشعاب، درخواست قطع و وصل انشعاب و درخواست تغییر نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است این طرح به زودی در دیگر شهرستانهای استان نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/
تصاویر
  • مشترکین شهرستان‌های فامنین و درگزین کلیه خدمات مربوط به قبوض را غیر حضوری دریافت کنند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری