X
آبفاي استان همدان دستگاه برتر در اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و سند راهبردي توسعه

 آبفاي استان همدان دستگاه برتر در اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و سند راهبردي توسعه

شرکت آب و فاضلاب استان همدان در فرايند ارزيابي بيست و چهارمين جشنواره شهيد رجايي به عنوان دستگاه برتر در اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و سند راهبردي توسعه انتخاب شد.
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 | Article Rating
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، بيست و چهارمين جشنواره شهيد رجايي که همه ساله در راستاي اجراي برنامه هاي اصلاح نظام اداري و با هدف ايجاد فضاي رقابتي از طريق معرفي الگوهاي برتر سازماني برگزار ميشود، امسال نيز بر مبناي ارزيابي عملکرد سال گذشته دستگاههاي اجرايي استان برگزار شد.

در اين جشنواره بيست و چهارم که با هدف توسعه و ترويج فرهنگ مطلوب خدمت رساني در راستاي تحقق برنامه اصلاح نظام اداري برگزار شد عملکرد 77 دستگاه اجرايي استان مورد ارزيابي قرار گرفت.

بر همين اساس شرکت آب و فاضلاب استان همدان به عنوان دستگاه برتر در اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و سند راهبردي توسعه استان انتخاب شد.

گفتني است در بيست و چهارمين جشنواره شهيد رجايي عملکرد دستگاههاي اجرايي در شاخص هاي مورد نظر بررسي و رتبه هاي برتر در شاخص هاي عمومي-اختصاصي، شاخص هاي عمومي و تعهدات اجرايي و اقدامات ويژه(شامل شاخص هاي اختصاصي اقتصاد مقاومتي و سند توسعه) مشخص شد.

بر همين مبنا طي مراسمي با حضور فرهاد فرزانه، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري همدان با اهداء لوحي از مهندس سيد هادي حسيني بيدار، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تقدير شد.

لازم به ذكر است بيست و چهارمين جشنواره شهيد رجايي به منظور ارج نهادن و تقدير از خدمات ارزنده دستگاه هاي اجرايي و كارمندان ارجمند استان و همچنين گرامي داشت ياد و خاطره شهداي دولت و شهيدان معزز رجايي و باهنر برگزار شد.

انتهاي خبر/
تصاویر
  • آبفاي استان همدان دستگاه برتر در اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و سند راهبردي توسعه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری