X
دیدار نماینده مردم خدابنده با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

 دیدار نماینده مردم خدابنده با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

شنبه، 01 اردیبهشت 1397 | Article Rating
 

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در محل امور آبفای شهرستان خدابنده دیدار کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل سازنده نماینده خدابنده با شرکت آبفای استان زنجان در خصوص روند تامین آب شرب مشترکین خدابنده گزارشی ارائه داد.

علیرضا جزء قاسمی با تقدیر از حمایت های همه جانبه دکتر بیگدلی خواستار مساعدت بیشتر وی برای جذب اعتبارات جهت تامین آب شرب در شهرهای خدابنده شد.

وی ضمن ابراز نگرانی از قطعی های برق در سطح شهرستان خدابنده که برای ایستگاه های پمپاژ ایجاد مشکل می کند گفت: با تامین ژنراتور تا حدودی می توان این مشکلات را حل کرد.

مدیر عامل آبفای استان زنجان همچنین خواستار مساعدت اداره اوقاف شهرستان خدابنده در خصوص تغییر کاربری  املاک امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از توجه ویژه مدیر عامل این شرکت به تامین آب شرب مشترکین خدابنده ای سپاسگزاری کرد.

احمد بیگدلی ضمن قول مساعدت برای پیگیری مشکل اوقافی امور آبفای خدابنده اعلام کرد: برای تامین آب سالم و بهداشتی برای شهروندان خدابنده  تمام تلاش خود را به کار بسته و با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری خواهد کرد.

تصاویر
  • دیدار نماینده مردم خدابنده با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری